За Въпроси, Мнения, Предложения
- Volkos Lark
- Fidei defensor
- Posts: 926
- Joined: Thu Apr 12, 2001 12:53 pm
- Location: София
- Contact:
@Passenger:
Мда... играенето на ролеви игри в час по български език в гимназиалния курс определено е вредно.
А и значението на "провокиран" в тълковния речник точно в този случай не се отнася до теб.
Мда... играенето на ролеви игри в час по български език в гимназиалния курс определено е вредно.
А и значението на "провокиран" в тълковния речник точно в този случай не се отнася до теб.
Praise the Lord and pass the ammunition!
Before you learn how to use a sword, you must master when to use it!
"War is God's method of teaching Americans geography"
Before you learn how to use a sword, you must master when to use it!
"War is God's method of teaching Americans geography"
- Volkos Lark
- Fidei defensor
- Posts: 926
- Joined: Thu Apr 12, 2001 12:53 pm
- Location: София
- Contact:
@Passenger:
Ами.... да си се чудел защо всички, освен теб знаят за какво става въпрос, когато се говори за тон на комуникация? Очевидно да съдейки по предишния ти пост. Но този урок по български език си го пропуснал.
Съжалявам. Много.
А и... обидите не са в моя стил, за разлика от твоя.
It was quite enough, thank you.
Ами.... да си се чудел защо всички, освен теб знаят за какво става въпрос, когато се говори за тон на комуникация? Очевидно да съдейки по предишния ти пост. Но този урок по български език си го пропуснал.
Съжалявам. Много.
А и... обидите не са в моя стил, за разлика от твоя.
It was quite enough, thank you.
Praise the Lord and pass the ammunition!
Before you learn how to use a sword, you must master when to use it!
"War is God's method of teaching Americans geography"
Before you learn how to use a sword, you must master when to use it!
"War is God's method of teaching Americans geography"
@Kefq-se-na-novata-opciq-za-obrushtenie-kum-konkreten-chovek-kato-mu-natisna-v/u-nicka Lark:
Просто трябваше да ми поясниш, нали? Трябваше да ме изкараш неграмотен, за да имаш последната дума
. Сега се замисли, успя ли? Ама се замисли! Много
. Няма да те оставя да надделееш! I shalt smite thou with my... not-so-impressive-but-better-than-thous english skills.
And it keeps going, and going, and go-o-o-ing....



And it keeps going, and going, and go-o-o-ing....
...the farther I fall I'm beside you
as lost as I get I will find you
the deeper the wound I'm inside you
for ever and ever I'm a part of...
as lost as I get I will find you
the deeper the wound I'm inside you
for ever and ever I'm a part of...
- Volkos Lark
- Fidei defensor
- Posts: 926
- Joined: Thu Apr 12, 2001 12:53 pm
- Location: София
- Contact:
-
- Posts: 880
- Joined: Sat Oct 09, 2004 12:25 pm
- Location: Бургас
- Contact:
- The Doctor
- No, don't do that. No, really don't. Really.
- Posts: 12312
- Joined: Thu Apr 12, 2001 12:51 pm
- Location: Time and Relative Dimension in Space
- Contact:
ААааа, тука имало кирилица
Бахти мизерния клуб. Все тая - абе я да ви запитам аз вас, хората с генералните промени - евалата, че почнахте да ги правите. Жалко, че няма да ги виждам много-много. Но все пак... подфоруми, еди-кво си (мда, всъщност помня едно време как подфорумите бяха "лоша, безсмислена и много затормозяваща идея")... ама къде са ви играчите в Портала?
Замрела работа както винаги. Уви, Порталът винаги ще е място, в което ще влизат 6-7 души на кръст. Затова мисля, че най-добрата идея ще бъде да се замислите за някаква реклама или нещо от тоя сорт... стига да не ви мързи де
Айде, със здраве скъпи ми Сивостенци. Слънчев поздрав за вас от морето
П.С.
Верно ли Андрас бил в Париж, бати якото! Коста, обаче, ако ми кажеш, че знаеш и френски ще се застрелям, хахахаха.

Бахти мизерния клуб. Все тая - абе я да ви запитам аз вас, хората с генералните промени - евалата, че почнахте да ги правите. Жалко, че няма да ги виждам много-много. Но все пак... подфоруми, еди-кво си (мда, всъщност помня едно време как подфорумите бяха "лоша, безсмислена и много затормозяваща идея")... ама къде са ви играчите в Портала?
Замрела работа както винаги. Уви, Порталът винаги ще е място, в което ще влизат 6-7 души на кръст. Затова мисля, че най-добрата идея ще бъде да се замислите за някаква реклама или нещо от тоя сорт... стига да не ви мързи де

Айде, със здраве скъпи ми Сивостенци. Слънчев поздрав за вас от морето

П.С.
Верно ли Андрас бил в Париж, бати якото! Коста, обаче, ако ми кажеш, че знаеш и френски ще се застрелям, хахахаха.
- The Doctor
- No, don't do that. No, really don't. Really.
- Posts: 12312
- Joined: Thu Apr 12, 2001 12:51 pm
- Location: Time and Relative Dimension in Space
- Contact:
-
- Posts: 880
- Joined: Sat Oct 09, 2004 12:25 pm
- Location: Бургас
- Contact:
С времето започвам да се питам дали една от основните причини за замирането на линиите не е ограничението всяко ново приключение да започва с нови герои. Една от базовите мотивации за дълга игра е желанието на играчите да си развиват героите - като характер, историй, познанства, битки и не на последно място натрупан опит. Нормално е продължителността и интензивността на играта с един герой да го правят с времето по-добър. Дали това означава, че ще стане по-смъртоносен касапин в масови мелета, мъдър магьосник или разбиващ сърцата на жените гениален бард, вече зависи от избора на играча.
Освен това дългата игра с един и същ герой неизбежно води до постепенно насищане на килърския инстинкт и преминаване към по-стойностна игра. Образът един вид узрява и остава такъв дори и да се използва в друга кампания на друг водещ. В случай на смърт героя ще губи само някаква част от натрупания в последното приключение опит и - естествено - няма да може да се използва повече в конкретната кампания.
(Освен ако не се използва някой разказвачески похват, свързан със съживяване или чудодено оцеляване на героя - това е в наша, тоест на гейммастърите власт, но лично аз го използвам само, когато смъртта на героя не е заради простотия на играча).
П.П. И пак повтарям, че това е предложение ( но го обмислям от може би два месеца)
Освен това дългата игра с един и същ герой неизбежно води до постепенно насищане на килърския инстинкт и преминаване към по-стойностна игра. Образът един вид узрява и остава такъв дори и да се използва в друга кампания на друг водещ. В случай на смърт героя ще губи само някаква част от натрупания в последното приключение опит и - естествено - няма да може да се използва повече в конкретната кампания.
(Освен ако не се използва някой разказвачески похват, свързан със съживяване или чудодено оцеляване на героя - това е в наша, тоест на гейммастърите власт, но лично аз го използвам само, когато смъртта на героя не е заради простотия на играча).
П.П. И пак повтарям, че това е предложение ( но го обмислям от може би два месеца)
А, и като са различни по сила, интелигентност, брой способности и пр. ще става по-интересно (естествено за хората дето искат да играят истински роулплей) и веселието по време на игра ще се повиши многократно. Това, че ще са по-развити както каза Слънцето ще допринесе за изграждането на стил на игра на по-новите. Няма да гледат толкова много статистиките и т.н. и т.н... Така, че и аз съм "за"
.

Животът е болка, от която мога да те отърва!
-
- Posts: 7
- Joined: Fri Dec 29, 2006 12:11 pm
- Location: Сливен
Re: За Въпроси, Мнения, Предложения
Тъй като това явно е темата за въпроси ще пробвам първо тук.
Наскоро открих РПГ-то като вид забавление и съм много запален, въпреки че явно съм малко над средната възраст във форума. Харесва ми да си пиша разни работи, а да създаваш разказ със други можещи е супер. Фен съм това което наричате фриформ или неща където просто пишеш без да хвърляш зарчета и да трупаш точки. Имам малко опит, но тъй като по другите места където съм се пробвал на участващите или им писва бързо или изобщо не си дават зор да влязат по-дълбоко в действието и препоръчаха този форум където били сериозните играчи. Само че регистрирайки се забелязах че именно в секцията с така наречения фриформ не е писано нищо съществено от месеци освен темата "Защо РПГ-тата никога не завършват?".
Та след този дълъг увод до въпроса - Има ли признаци на живот тук или...?

Наскоро открих РПГ-то като вид забавление и съм много запален, въпреки че явно съм малко над средната възраст във форума. Харесва ми да си пиша разни работи, а да създаваш разказ със други можещи е супер. Фен съм това което наричате фриформ или неща където просто пишеш без да хвърляш зарчета и да трупаш точки. Имам малко опит, но тъй като по другите места където съм се пробвал на участващите или им писва бързо или изобщо не си дават зор да влязат по-дълбоко в действието и препоръчаха този форум където били сериозните играчи. Само че регистрирайки се забелязах че именно в секцията с така наречения фриформ не е писано нищо съществено от месеци освен темата "Защо РПГ-тата никога не завършват?".
Та след този дълъг увод до въпроса - Има ли признаци на живот тук или...?
- Gallean
- The Chair of Indefinite Studies
- Posts: 3517
- Joined: Tue Jun 14, 2005 6:31 pm
- Location: София
- Contact:
Re: За Въпроси, Мнения, Предложения
Има, но за съжаление са почти загасващи от сивата мъгла на ежедневието. Най-добре е да провериш до колко има надежда като започнеш да пишеш. Има няколко души, които вероятно биха се включили ако се чувстват заинтересовани. Други хора казват, че просто нямат време или вдъхновение...
А средната възраст на форума е доста относителна величина, при все- до сега никой не се е срамувал да си каже неговата
А средната възраст на форума е доста относителна величина, при все- до сега никой не се е срамувал да си каже неговата

"И после върви доказвай, че не си мъртъв..."
Re: За Въпроси, Мнения, Предложения
Не съм казал че ме е срам да си призная на колко години съм. Видял съм 25 зими
.
Хубаво утре, други ден ще пусна идейка за нещо да видим дали някой ще реагира.

Хубаво утре, други ден ще пусна идейка за нещо да видим дали някой ще реагира.
Re: За Въпроси, Мнения, Предложения
нищо не е. Аз съм видел 26.
Не знае никой преди колко века
разбудила е тя човешкото в човека,
но струва ми се, в нощ студена
от майчина целувка е родена.
Усмивката - тя води двама млади
към върхове и звездопади.
Усмивката
разбудила е тя човешкото в човека,
но струва ми се, в нощ студена
от майчина целувка е родена.
Усмивката - тя води двама млади
към върхове и звездопади.
Усмивката