За Въпроси, Мнения, Предложения

Тук можете да разберете повече за Портала като организация за интернет ролеви игри, да дадете своите предложения или да потърсите други играчи за новата си идея за приключенска линия.
User avatar
Volkos Lark
Fidei defensor
Posts: 926
Joined: Thu Apr 12, 2001 12:53 pm
Location: София
Contact:

Post by Volkos Lark »

@Passenger:
Мда... играенето на ролеви игри в час по български език в гимназиалния курс определено е вредно.
А и значението на "провокиран" в тълковния речник точно в този случай не се отнася до теб.
Praise the Lord and pass the ammunition!
Before you learn how to use a sword, you must master when to use it!
"War is God's method of teaching Americans geography"
Passenger
Posts: 2170
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:29 pm
Location: Quake Kupel
Contact:

Post by Passenger »

@Volkos Lark:
@Volkos Lark:
@Volkos Lark:
:stupid:
@Volkos Lark:
Уууу, намеци! Ай лайк дет. Свиньостен style. How witty! :happy: ^_^
...the farther I fall I'm beside you
as lost as I get I will find you
the deeper the wound I'm inside you
for ever and ever I'm a part of...
User avatar
Volkos Lark
Fidei defensor
Posts: 926
Joined: Thu Apr 12, 2001 12:53 pm
Location: София
Contact:

Post by Volkos Lark »

@Passenger:
Ами.... да си се чудел защо всички, освен теб знаят за какво става въпрос, когато се говори за тон на комуникация? Очевидно да съдейки по предишния ти пост. Но този урок по български език си го пропуснал.
Съжалявам. Много.
А и... обидите не са в моя стил, за разлика от твоя.
It was quite enough, thank you.
Praise the Lord and pass the ammunition!
Before you learn how to use a sword, you must master when to use it!
"War is God's method of teaching Americans geography"
Passenger
Posts: 2170
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:29 pm
Location: Quake Kupel
Contact:

Post by Passenger »

@Kefq-se-na-novata-opciq-za-obrushtenie-kum-konkreten-chovek-kato-mu-natisna-v/u-nicka Lark:
:lol: Просто трябваше да ми поясниш, нали? Трябваше да ме изкараш неграмотен, за да имаш последната дума :o . Сега се замисли, успя ли? Ама се замисли! Много :D . Няма да те оставя да надделееш! I shalt smite thou with my... not-so-impressive-but-better-than-thous english skills.

And it keeps going, and going, and go-o-o-ing....
...the farther I fall I'm beside you
as lost as I get I will find you
the deeper the wound I'm inside you
for ever and ever I'm a part of...
User avatar
Volkos Lark
Fidei defensor
Posts: 926
Joined: Thu Apr 12, 2001 12:53 pm
Location: София
Contact:

Post by Volkos Lark »

:-(
Беше ми крайно неприятно.
:-(
Praise the Lord and pass the ammunition!
Before you learn how to use a sword, you must master when to use it!
"War is God's method of teaching Americans geography"
cherno_slance
Posts: 880
Joined: Sat Oct 09, 2004 12:25 pm
Location: Бургас
Contact:

Post by cherno_slance »

Защо италикът не работи за по-обемни текстове?
User avatar
The Doctor
No, don't do that. No, really don't. Really.
Posts: 12312
Joined: Thu Apr 12, 2001 12:51 pm
Location: Time and Relative Dimension in Space
Contact:

Post by The Doctor »

не би трябвало. да не си объркал тага...
We all do what we do for the same reason: because it seemed like a good idea at the time.
User avatar
Gallean
The Chair of Indefinite Studies
Posts: 3517
Joined: Tue Jun 14, 2005 6:31 pm
Location: София
Contact:

Post by Gallean »

cherno_slance wrote:Защо италикът не работи за по-обемни текстове?

:shock: За обемни текстове италикът е усбииство. Никой няма да може да ги прочете... или това ще е последното нещо, което е прочел някога :angel:
"И после върви доказвай, че не си мъртъв..."
Blade:)

Post by Blade:) »

ААааа, тука имало кирилица :)
Бахти мизерния клуб. Все тая - абе я да ви запитам аз вас, хората с генералните промени - евалата, че почнахте да ги правите. Жалко, че няма да ги виждам много-много. Но все пак... подфоруми, еди-кво си (мда, всъщност помня едно време как подфорумите бяха "лоша, безсмислена и много затормозяваща идея")... ама къде са ви играчите в Портала?
Замрела работа както винаги. Уви, Порталът винаги ще е място, в което ще влизат 6-7 души на кръст. Затова мисля, че най-добрата идея ще бъде да се замислите за някаква реклама или нещо от тоя сорт... стига да не ви мързи де :)

Айде, със здраве скъпи ми Сивостенци. Слънчев поздрав за вас от морето :)

П.С.
Верно ли Андрас бил в Париж, бати якото! Коста, обаче, ако ми кажеш, че знаеш и френски ще се застрелям, хахахаха.
User avatar
The Doctor
No, don't do that. No, really don't. Really.
Posts: 12312
Joined: Thu Apr 12, 2001 12:51 pm
Location: Time and Relative Dimension in Space
Contact:

Post by The Doctor »

е не ни се кахъри ти среднощем и след пладне. ако те беше толкоз грижа, щеше да те е грижа.
We all do what we do for the same reason: because it seemed like a good idea at the time.
xel

Post by xel »

абе то за са са повече козметични промени и екстри, които дай боже ше наберат скорост и към по-драстични.

Скучно ти е нещо, а Блейд?
Guest

Post by Guest »

Не, просто влизам тук щото играя в две линии - ако те се преместят, ще се преместя и аз.

Обичам ви бе :o
cherno_slance
Posts: 880
Joined: Sat Oct 09, 2004 12:25 pm
Location: Бургас
Contact:

Post by cherno_slance »

С времето започвам да се питам дали една от основните причини за замирането на линиите не е ограничението всяко ново приключение да започва с нови герои. Една от базовите мотивации за дълга игра е желанието на играчите да си развиват героите - като характер, историй, познанства, битки и не на последно място натрупан опит. Нормално е продължителността и интензивността на играта с един герой да го правят с времето по-добър. Дали това означава, че ще стане по-смъртоносен касапин в масови мелета, мъдър магьосник или разбиващ сърцата на жените гениален бард, вече зависи от избора на играча.

Освен това дългата игра с един и същ герой неизбежно води до постепенно насищане на килърския инстинкт и преминаване към по-стойностна игра. Образът един вид узрява и остава такъв дори и да се използва в друга кампания на друг водещ. В случай на смърт героя ще губи само някаква част от натрупания в последното приключение опит и - естествено - няма да може да се използва повече в конкретната кампания.
(Освен ако не се използва някой разказвачески похват, свързан със съживяване или чудодено оцеляване на героя - това е в наша, тоест на гейммастърите власт, но лично аз го използвам само, когато смъртта на героя не е заради простотия на играча).

П.П. И пак повтарям, че това е предложение ( но го обмислям от може би два месеца)
User avatar
Gallean
The Chair of Indefinite Studies
Posts: 3517
Joined: Tue Jun 14, 2005 6:31 pm
Location: София
Contact:

Post by Gallean »

Съгласен, стига персонажите да са достатъчно универсални и разбира се, да има възможност за пренасяне между системите. А и приключението да няма подобни ограничения.
"И после върви доказвай, че не си мъртъв..."
User avatar
Rogue07
Murderator
Posts: 2142
Joined: Sun Feb 18, 2007 5:51 pm
Location: София
Contact:

Post by Rogue07 »

А, и като са различни по сила, интелигентност, брой способности и пр. ще става по-интересно (естествено за хората дето искат да играят истински роулплей) и веселието по време на игра ще се повиши многократно. Това, че ще са по-развити както каза Слънцето ще допринесе за изграждането на стил на игра на по-новите. Няма да гледат толкова много статистиките и т.н. и т.н... Така, че и аз съм "за" :-) .
Животът е болка, от която мога да те отърва!
Somebody_Anybody
Posts: 7
Joined: Fri Dec 29, 2006 12:11 pm
Location: Сливен

Post by Somebody_Anybody »

Какво се очаква от една прелюдия?
Breathe no less than possible. No more either.
User avatar
Gallean
The Chair of Indefinite Studies
Posts: 3517
Joined: Tue Jun 14, 2005 6:31 pm
Location: София
Contact:

Post by Gallean »

Да въведеш играчите в обстановката. Обикновено е дълъг пост, изпълнен с възможно най-много полези описания и литературна част зада привлечеш играчите и да ги накараш да почувстват магията на ролевите игри.
"И после върви доказвай, че не си мъртъв..."
cecomeco
Posts: 7
Joined: Tue Jun 03, 2008 1:08 pm

Re: За Въпроси, Мнения, Предложения

Post by cecomeco »

Тъй като това явно е темата за въпроси ще пробвам първо тук. :dont:

Наскоро открих РПГ-то като вид забавление и съм много запален, въпреки че явно съм малко над средната възраст във форума. Харесва ми да си пиша разни работи, а да създаваш разказ със други можещи е супер. Фен съм това което наричате фриформ или неща където просто пишеш без да хвърляш зарчета и да трупаш точки. Имам малко опит, но тъй като по другите места където съм се пробвал на участващите или им писва бързо или изобщо не си дават зор да влязат по-дълбоко в действието и препоръчаха този форум където били сериозните играчи. Само че регистрирайки се забелязах че именно в секцията с така наречения фриформ не е писано нищо съществено от месеци освен темата "Защо РПГ-тата никога не завършват?".

Та след този дълъг увод до въпроса - Има ли признаци на живот тук или...?
User avatar
Gallean
The Chair of Indefinite Studies
Posts: 3517
Joined: Tue Jun 14, 2005 6:31 pm
Location: София
Contact:

Re: За Въпроси, Мнения, Предложения

Post by Gallean »

Има, но за съжаление са почти загасващи от сивата мъгла на ежедневието. Най-добре е да провериш до колко има надежда като започнеш да пишеш. Има няколко души, които вероятно биха се включили ако се чувстват заинтересовани. Други хора казват, че просто нямат време или вдъхновение...

А средната възраст на форума е доста относителна величина, при все- до сега никой не се е срамувал да си каже неговата ;)
"И после върви доказвай, че не си мъртъв..."
cecomeco
Posts: 7
Joined: Tue Jun 03, 2008 1:08 pm

Re: За Въпроси, Мнения, Предложения

Post by cecomeco »

Не съм казал че ме е срам да си призная на колко години съм. Видял съм 25 зими :-D .
Хубаво утре, други ден ще пусна идейка за нещо да видим дали някой ще реагира.
Daredavil
Posts: 928
Joined: Sat Jun 09, 2007 1:58 pm

Re: За Въпроси, Мнения, Предложения

Post by Daredavil »

нищо не е. Аз съм видел 26.
Не знае никой преди колко века
разбудила е тя човешкото в човека,
но струва ми се, в нощ студена
от майчина целувка е родена.

Усмивката - тя води двама млади
към върхове и звездопади.
Усмивката
Post Reply