ИИ
- Gallean
- The Chair of Indefinite Studies
- Posts: 3517
- Joined: Tue Jun 14, 2005 6:31 pm
- Location: София
- Contact:
Re: ИИ
Хелзинг, персонажа ти това го казва след вика на човека от екипажа, така ли да разбирам? Ако не е така- моля, опиши поне на кратко какво парави след вика и съответно след действивето на моя персонаж.
"И после върви доказвай, че не си мъртъв..."
-
- Posts: 504
- Joined: Fri May 26, 2006 11:21 am
- Location: Враца
Re: ИИ
След вика и след действията на персонажа ти става всичко.
-
- Posts: 504
- Joined: Fri May 26, 2006 11:21 am
- Location: Враца
Re: ИИ
Хм... усещам, че може да се избием преди да стъпим на суша 

Re: ИИ
Иване обмисли дали искаш да оспорваш началството на предводителя на подобна група. Щото от тук нататък има два изхода - ти умираш или той умира. Никой предводител на главорези, пък бил той и временен, няма да остави някой да му говори така, защото инак чисто и просто губи контрол върху целия отряд.
Si vis pacem para bellum
Re: ИИ
Останалите имаме ли дума в битката?
Re: ИИ
Тя приключи преди да имате думата.
Изненада срещу бърза реакция и толкова.
Изненада срещу бърза реакция и толкова.
Si vis pacem para bellum
-
- Posts: 504
- Joined: Fri May 26, 2006 11:21 am
- Location: Враца
Re: ИИ
Ох, трудно се климатизирам м/у системите и не усетих колко е 8 щета в тялото. Но все пак защо да не го помисли? Оразата умира последна 

Re: ИИ
8 щета са две трети от жизнените ти точки в торса. Стабилно количество, дори за много по-яки герои.
Si vis pacem para bellum
- Gallean
- The Chair of Indefinite Studies
- Posts: 3517
- Joined: Tue Jun 14, 2005 6:31 pm
- Location: София
- Contact:
Re: ИИ
Ivan_Helsing wrote:Ох, трудно се климатизирам м/у системите и не усетих колко е 8 щета в тялото. Но все пак защо да не го помисли? Оразата умира последна
Идеята на ролевото изживяване не е избиването между игровите персонажи. Моя, примерно, имаше изгодни случай забрави твоя за време, клонящо към безкрайност. Все пак, искренно моля, зада не отива и тая игра подяволите, приеми вътреиговия реверанс и вънигорово определи "не-омраза" към горгоната ми.
Щото просто се губи много. Най-вече някой ще си загуби персонажа (съвсем реално и моя, които си го обичам може да завърши с прерязано гърло, в тъмна нощ, което никак няма да ми хареса, и то определно не само вътреигрово)!
"И после върви доказвай, че не си мъртъв..."
-
- Posts: 504
- Joined: Fri May 26, 2006 11:21 am
- Location: Враца
Re: ИИ
Кой е казал, че има нещо извънигрово? Няма да тръгна ад ти убивам героя (освен ако ти не тръгнеш да убиваш моя
). А и като се мразят ще е забавно, най-малкото (въпреки че може да се избият).

Re: ИИ
А може да се случи така че и двамата да поумрете, Галеан добре знае колко лесно се стига на крачка от смъртта в мои игри.
Si vis pacem para bellum
Re: ИИ
че нали нямаме думата в тая ситуация?
Re: ИИ
В самата битка - да, защото се случва твърде бързо.
После- очевидно, че можете да действате.
После- очевидно, че можете да действате.
Si vis pacem para bellum
Re: ИИ
Монокълът му беше от най-качествените, но все пак му позволяваше да достига по-далечни и скрити места от тези с невъоръжено око.
По-скоро - "не беше". Любопитно е, че използваш 'монокъл' за далекогледа.
Si vis pacem para bellum
Re: ИИ
А, имах предвид не беше. Правех корекции по изречението, получила се е друга грешка.