Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Компютърни игри

Автор: Ангел Марчевски, петък, 08 май 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

В този DLC* пакет, героят ви посещава рейдърския град “The Pitt” (Дупката) - това, което е останало от някогашния град и име на Питсбърг, Пенсилвания. В граничните райони на Вашингтон ще се срещнете с Уорнър - доста колоритен персонаж, който ще ви разкрие злочестата си съдба. Уорнър е избягал роб от “Дупката”, той ще ви натовари с нелеката задача да освободите събратята му, локализирани в Питсбърг. В пост-апокалиптичния Вашингтон, робите и робовладелците не са особена рядкост, но черешката на сладоледа е фактът, че според Уорнър робовладелците-рейдъри притежават лек срещу мутациите и извращенията, предизвиквани от Великата Пустош. Посещавайки “Дупката”, дегизиран като роб, ще се натъкнете на една мрачна, груба и опасна индустриална пост-апокалиптична зона. Ако сте фен на поредицата

Дата: вторник, 21 април 2009.
Публикувано в Кратки :: Филми и анимация

Стана навик на киноиндустрията да използва компютърни игри за база на филм. От една страна, по този начин се привлича немалка част от геймърската аудитория, а пък и логично - почитателите на конкретно заглавие от този бранш обикновено са наистина верни и почти винаги се връзват на маркетинговия трик. От друга - най-често се получават ефектни ленти. Изглежда, подобна съдба чака и Fallout, или поне така говори факта, че компанията зад последната част на играта вече е регистрирала търговска марка, запазвайки името за телевизионни програми и пълнометражен филм по постапокалиптичния сетинг. Fallout определено е от онези заглавия, превърнали се в институции в развлекателния бранш, с огромно количество верни фенове, така че подобен ход не би бил никаква изненада. По скоро е изненадващо, че

Дата: понеделник, 20 април 2009.
Публикувано в Кратки :: Игри

Днес, издателите на легендарната компютърна поредица Fallout - Bethesda Softworks, които поеха серията от 2004-та година, обявиха, че поредното заглавие от нея ще излезе догодина, под името "Fallout: New Vegas". Разработчици на бъдещото постапокалиптично RPG, което по план ще излезе за PC, Xbox 360 и PS3, ще бъдат Obsidian Entertainment, разклонение на несъществуващите вече Black Isle, чиято работа почитателите както на жанра, така и на поредицата познават повече от добре. Освен Fallout и Fallout 2, американската компания разработи навремето и Icewind Dale, Planescape: Torment, а взе участие и в повечето Baldur's Gate. Като Обсидиан пък имат на сметката си втората част на Knight of the Old Republic, втората Neverwinter Nights, а в момента работят и по шпионската ролева игра Alpha

Автор: Димитър Грозданов, четвъртък, 09 април 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Преди от EA окончателно да омаскарят всичко хубаво в игрите, които правеха, много техни заглавия се бяха превърнали в навик и любима, почти никотинова страст за много геймъри по света и у нас. FIFA бе сред тях достатъчно дълго време – феновете знаят защо. Сещат се за ниско моралните нощни мрежи на 99 или 2002, придружени от бира, цигари и викове, сякаш фигурите на екрана бяха истински играчи, борещи се за баш купата. Строшени клавиатури, метнати по стената джойстици – „фифата” винаги можеше да разпали искрата у противниците, да направи всеки дуел интересен и уникален. С развитието на видео игрите, обаче, за добро или лошо се наблегна на реализма, за сметка на аркадността. Pro Evolution Soccer поредицата измести FIFA и се доказа като по-добрият симулатор. Поне досега, защото новичката

Автор: Димитър Грозданов, сряда, 25 март 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

В България марката LEGO така и не стана особено популярна, вероятно поради факта, че средно голям конструктор от този тип струва приблизително две минимални заплати. Аз поне се радвах на съветското Атко, от което с баща ми някога сглабяхме Ентърпрайз, кораба от Star Trek. Последните две десетилетия LEGO пое нова маркетингова линия – все по рядко се срещат класическите комплекти, съдържащи множество части, които оставят на въображението да реди форми и да строи кули. Вече се залага на превръщането на популярни франчайзи в конструктори – Star Wars, Bionicle, Batman и прочие. Това, поне за мен, отнема огромна част от идеята на играчката, но вероятно предлага значително по-голямо финансово обезпечение. Друга причина за намаляващата популярност на този вид играчки, разбира се е компютърът.

Автор: Ива Коевска, петък, 13 март 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

На всеки му се е случвало да седи в офиса, работата да се е изнизала по терлици, а часовникът да отмерва времето отчайващо бавно. Другият вариант е да си седите у дома и просто да мързелувате – без цел и посока. Точно в тези мигове, когато не ви се чете, не ви се гледа телевизия, не ви се излиза навън и единствено кафето или чаят успяват да ви измъкнат от зимата на собственото ви недоволство, не е лошо да забравите проблемите с нещо леко и приятно за разцъкване. Ето още една порция от него. Super Text Twist В случай че поназнайвате английски, имате бързи пръсти и желание да упражнявате десетопръстната система, тази игра е тъкмо за вас. Интерфейсът е елементарен, играта – също. Целта е да натрупате максимален брой точки, като от разбъркани букви създавате или по-скоро познавате

Автор: Ангел Марчевски, неделя, 15 февруари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

При подобно заглавие, няма как да не ме залее вълна от носталгия - мързеливи летни следобеди в кварталното компютърно клубче, хлапетата цъкат FIFA, а по-сериозните геймъри се забавляват с някое "тауър дефенсче", например защото в този момент сървъра на Lineage е паднал. Въпросните Tower Defense (тук-там TD, за по-кратко) най-често представляват скриптирани карти от някоя популярна стратегийка - от типа на Warcraft 3 или Starcraft - където целта е да се опази главния щаб, приемащ на свой ред множество лица, от пълчищата гадини, чрез изграждане на всевъзможни лабиринти от всякакъв тип защитни съоръжения, които се обобщават като кулички (towers). Гадинките от своя страна не атакуват въпросните кули, а търчат към щаба ви по изградените от вас завъртулки, без значение колко дълъг, крив и

Автор: Ангел Марчевски, четвъртък, 29 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Нейде из третото хилядолетие, човечеството усилено търси нов дом сред звездите. Изборът му обаче е далеч от идеала за гостоприемен свят - температурите са десетки градуси под нулата, а снежната покривка е метри висока. Не, че тези обстоятелства биха възпрели истински целеустремения колонизатор, и процесът на тераформиране на планетата е стартиран. Всичко върви по план, докато един прекрасен снежен ден, студът и снегът остават на заден план в списъка от приоритети - колонистите биват нападнати от т.нар. “акрид”, местната доминантна форма на живот, включваща широк набор буболечкоподобни същества от всякакъв калибър и формат. Оръжията на човешкия род в този момент се оказват крайно неефективни срещу бруталните аборигени, и хората се виждат принудени да отстъпят безславно към родната Земя.

Автор: Димитър Грозданов, неделя, 18 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Както предполагам си спомняте от предходната статия, завършихме с факта, че ЕА оставиха NFS изцяло в ръцете на новозакупеното студио EA Black Box. Филмът „Бързи и яростни” вече е набрал солидна фен-база и се превръща в основно вдъхновение за новите разработчици. В рамките на 14 месеца те си поставят за цел цялостно да изменят поредицата и да я вкарат в нова насока на развитие. Така се появява Need for Speed: Underground – седмата част на серията. Тя излиза през 2003 година за PC, Playstation 2, Xbox и Gameboy Advance. Играта е неузнаваема спрямо предходните части – край на извънградските трасета, скъпите автомобили и изчистения безсюжетен рейсинг. Фокусът пада върху нелегалните улични състезания, познати от горепосочения филм. Всички трасета в играта са част от

Автор: Димитър Грозданов, четвъртък, 15 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Need for Speed е вероятно най-именитата и многобройна поредица, свързана с автомобилните спортове. Играта има 16 издания от появата си преди петнайсет години, продала е над 100 милиона копия и е завоювала солидно място в сърцата на геймърите, харесващи високоадреналиновите преживявания. Накратко – превърнала се е в легенда. А всяка легенда си има история. Първият NFS излиза през вече далечната 1994 за конзолата 3DO. Платформата не е особено успешна и скоро приключва съществуването си. Затова и през 95 играта е портната за DOS (тогава Windows тепърва е поемал по дългия път към кралския трон на операционните системи), а през '96 – за Playstation и Sega Saturn. Играта е създадена от новозакупената от ЕА фирма Distinctive Software, прекръстена в последствие на EA Canada. Те имат солиден


Страница: « : : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 : : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.