Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Походова стратегия

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 18 януари 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Какво е Disciples? Митове и легенди През далечната 1999 г., Strategy First поставят началото на епичната сага с първата част от поредицата озаглавена Disciples: Sacred Lands. Става дума за походова стратегия със силни РПГ елементи. Е, първата част не жъне кой знае какъв успех, пък и гейм индустрията не е особено развита. И ето през 2002 г. дойде голямата мечка - Disciples II. Играта бе толкова успешна, че набързо й изковаха цели шест експанжъна и пуснаха на пазара няколко „Голд” пакета. Сагата ни разказва за кралството Невандаар и битките за домниация на обитаващите го раси. „В началото нямаше нищо. Всевишния имаше много ангели служители, един от които - фаворитът му Бетрезен, на когото даде силата да създава живот. Бетерзен, с цел да впечатли Всевишния, създаде Невандаар по свой

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 14 декември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Зверове, принцеси, дракони и замъци... Имало някога една игра, наречена King’s Bounty. Били древни времена – потребителите на царството ползвали DOS, а компютърните игри тепърва набирали популярност. King’s Bounty излиза през 1990 г. като първата фентъзи походова рпг-тактическа игра за компютър. Заглавието е толкова успешно, че през 1991 излиза и бордова игра със същото име. Много хора твърдят, че наследник на въпросната игра е всеизвестният Heroes of Might and Magic, който и до днес продължава да бъде едно от най-популярните и играни виртуални забавления, с всичките си над десет продължения. Но ето, че идва 2008 г. и руснаците от 1С Company, решават да продължат легендата - буквално - чрез "King's Bounty: The Legend". Продуктът отново е сравнително успешен, затова през 2009 бива

Автор: Станимир Кръстев, неделя, 19 октомври 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

С тази игра ще ви върна в далечната 1997 година, но и в неостаряващия свят на "Боен чук 40000". През четиридесетото хилядолетие, човешката Империя се е пръснала на множество планети и е най-многобройната цивилизация в известния Космос. Генетично променени бойци - Космическите пехотинци (Space marines), оформят гръбнака на войската, могъщи танкове и артилерии бълват огън и жупел върху всеки противник, а вакуумът се кръстосва от гигантски кораби. Както можете да се досетите, човечеството далеч не е самотно; напротив - води постоянна борба с други галактически раси и организации. Макар че Warhammer Epic 40 000: Final Liberation е предвидена да съдържа няколко "кодеци" на различни раси, във финалните версии са реализирани само две: Империята и Космическите орки. И тук трябва да вметна

Автор: Иван Ж. Атанасов, четвъртък, 16 октомври 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

Силно се надявам, че основната идея на създателите на „Kharkov: Disaster on the Donets” е била играта да прилича на бордова. Макар че, да не се лъжем – виждали сме по-красиви такива, така че са се попрестарали. С други думи, графиката и е отвратителна. За сметка на това, играта е пълна с исторически детайли и точността в това отношение е повече от похвална. Но пък една битка? На мен ми се струва прекалено ограничена в сценарийно отношение, за да ме накара да си я купя. Иначе, играенето на „Kharkov: Disaster on the Donets” се състои във водене на множество малки схватки. Фронтовите линии са разбити до миниатюрни части, контролирани от играча, и до известна степен статични в пространството. Очевидно, основната идея е да не могат да се използват историческите познания за добиване на

Автор: Иван Ж. Атанасов, вторник, 07 октомври 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

Още на старта - черна точка за Сид Майер и Firaxis. Кръщавайки римейка на легендарната походова стратегия "Civilization IV: Colonization", оставят толкова грешно впечатление, че ако човек не е зареден с голяма доза любопитство и любов към версията от 1994-та е слабо вероятно да се реши да се пресегне и докосне до тази великолепна игра. Защо? Защото по този начин по-скоро наподобява поредния експанжън на четвъртата цивилизация. Но ако все пак се реши, играчът бързо осъзнава, че тя е използвана само като платформа, на която да се изчетка старата слава от прахта, за да блесне с нова, ярка светлина. Също както при реверанса на чичо Сид към дългогодишните фенове на "Pirates!", "Colonization" успява да запази в максимална степен усещането, което носеше предшественика

Автор: Иван Ж. Атанасов, събота, 14 юни 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

"Panzer Command: Kharkov" е една от игрите, които още щом оставиш и ти иде да си оскубеш косите от яд. Не защото е лоша, даже напротив – това е една от най-реалистичните симулации на тема Втората световна война, а просто защото има няколко дребни елемента, които развалят цялото удоволствие от нея. Геймплеят е на изключително високо ниво, като може би това е една от малкото стратегии, които действително могат да те накарат да се почувстваш като командир по времето на Харковските битки. Детайлите на симулацията са толкова пълни, че човек трудно би могъл да се сети какво може да се добави, за да стане още по-реалистична. Освен всичко, разработчиците са се погрижили да не ви изскача в мозъка фразата „и сам воинът е воин”, добавяйки доста адекватна поддръжка от артилерия и въздушни войски,

Автор: Станимир Кръстев, понеделник, 26 май 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

Ето една трудно откриваема и изключително недооценена игра. Legion Gold излиза в първите години на хилядолетието - само как звучи, през 2003 година, когато Age of Empires II все още се играеше, имаше си вече и достатъчно реално времеви и походови стратегии на исторически или фентъзи фон... Играта, за която става дума тук обаче се отличава от тях по две неща. Първо, едни от създателите и са Strategy First, и второ - полага началото на незабравима поредица, с революционни като идея битки. Но за самата компания няма да пиша повече от това, че по принцип се слави с нестандартни и от там - интересни игри, към които, наистина, имам известно пристрастие. Какво предлага самата Легион Голд. Строго систематична и сравнително реалистична, класическа походова стратегия, въртяща се около развитието

Автор: Станимир Кръстев, неделя, 14 октомври 2007.
Публикувано в Статии :: Игри

Повечето походови стратегии, в които присъстват елфи, означават за мен поне няколко часа игра. Уеснот обаче се отличи, докато се запознавах с него, с изключително тактически и съвсем “професионални” особености - нещо, което още тогава ми заговори, че няма да са просто няколко часа, а вече месеци усилени тренировки за достигане на едно фино и премерено майсторство. “Лесно за научаване, трудно за овладяване” - това е мотото на Уеснот, походовата тактическа игра, развиваща се в свой собствен фентъзи свят. Преди инсталацията играта прави добро впечатление - безплатна, Open Source, без реклами или нещо друго, под 100 MB, минимални системни изиквания – чисто забавление. Приятна графика (далеч, далеч зад днешните “зверове” на гейм пазара, глезещи окото... и дотам), много добра музика, фини


Страница: « : ‹ : [1] : › : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.