Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: MMORPG

Автор: Ангел Марчевски, неделя, 06 декември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Преди няколко месеца NC Soft окончателно заявиха края на хрониките на едно от най-великите MMORPG правени някога – Lineage 2, за да могат да съсредоточат усилия върху новия си проект – AION Online. Истината е, че след 9 експанжъна Лайнейджът беше поизцеден откъм нови идеи, напомняйки за някой от онези сериали с по двайсет и кусур сезона. И все пак, девелоперите се постараха Gracia Final, последната хроника, да бъде достатъчно добра, та да занимава геймърите, докато приключат с разработката на Аион. Другото, което излезе на пазара, обаче, се оказа голям шок за милионите фенове на Lineage – AION напомня болезнено много прословутия World of Warcraft. А както някои от вас знаят, L2 и WoW дълги години си оспорваха първото място сред онлайн-забавленията. И буквално може да се каже, че NC

Автор: Константин Делчев, понеделник, 23 февруари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Онлайн играта на НАСА. Добре де, на практика, след като Американската армия си има игра (кръстена с типичната за военните оригиналност „America’s Army”), защо и НАСА да си няма? А и честно казано този проект притежава по-голям потенциал да се окаже смислен. Astronaut: Moon, Mars and Beyond беше обявен съвсем концептуално още преди година, но едва наскоро стана ясно, че пусковата дата се очаква нейде из 2010 година. Както и че разработчиците са Epic Games, които ще използват Unreal Engine 3 (в основата и на “America’s Army”). Предполага се, че целта на играта е симулиране на максимално точно преживяване. За целта една огромна част от вътреигровото съдържание като концепция ще се предоставя от НАСА и ще е базирано на настоящите и очакваните през идните 20 години разработки. С други думи

Автор: Константин Делчев, четвъртък, 23 октомври 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

Това, което от доста време се предполагаше, най-сетне се случи – BioWare и LucasArts обявиха разработката на ММО във вселената на "Междузвездни войни", което ще бъде в известен смисъл третата игра от поредицата за Старата република след KOTOR 1 и 2. Действието ще се развива доста след кончината на Дарт Трая – близо 300 години, така че за разлика от предния опит, Star Wars: Galaxies, тук няма да видим много познати персонажи. За сметка на това, разработчиците обещават към трите "основни колони" на MMORPG жанра – бой, изследване и развитие на персонажа да добавят четвърти – разказването на историята. Дали това обаче ще означава по-сериозен фокус върху ролевия елемент на играта, все още остава неясно. За сметка на това, основният конфликт вече се изясни – сблъсъкът между

Автор: Иван Ж. Атанасов, понеделник, 04 февруари 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

Всеизвестно е, че изборът на герой във всяко RPG, включително MMORPG-тата и в частност Lineage 2, е доста важно и отговорно. Също, както и изборът на облеко и оръжие. В тази статия ще си поговорим за някои по-нетрадиционни методи при подбора на тези неща, а именно - естетическият елемент. След кратък сондаж измежду маниаците на тема Lineage открих, че не само аз се водя от естетиката в тази насока. Не само се оказа, че не съм сам, но и открих една немалка група играчи, които споделят моето мнение по въпроса. Да започнем от елфите, по-специално белите. Навремето, когато все още не бях пристрастен и едва започвах да опипвам света на MMORPG-тата и в частност Lineage 2, си избрах елф боец. "Изтънчена раса," си казах и без капка колебание се насочих към нея. Поиграх малко, добре де доста,

Автор: Иван Ж. Атанасов, неделя, 27 януари 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

Lineage 2 private сървърите или както още ги наричат - пиратските сървъри никога не са се радвали на одобрението на разработчика на играта - NCsoft, което е разбираемо - все пак хората печелят от месечния абонамент и очевидно съществуването на частни сървъри им бърка в джоба. От друга страна тези обикновено малки сървъри са спасението на бедния, а и известна форма на зарибявка. Защото голяма част от хората в развиващите се страни биха се замислили дали още една месечна такса, дори и далеч не толкоз натоварваща, като тази за офи (както галено наричат играчите официалните сървъри), не идва малко в повече на и без това стресирания семеен бюджет. От друга страна както казах абонамента не е бог знае колко голям, така че тук идва зарибявката - когато ти втръснат постоянните проблеми, по правило

Автор: Иван Ж. Атанасов, вторник, 15 януари 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

Попадайки в света на Lineage, човек попада в свят раздиран от гражданска война, свят на хаоса, където всеки, който не е с теб е доста вероятно да е против теб, като това важи в най-голяма степен за дзверовете, които пъплят по света - те по правило са враг номер едно на партия... на героите. Имайки предвид тази база съвсем нормално бойната система е едно от първите неща, които трябва да се споменат. Боят, както при всяко MMORPG, се развива в реално време, като до голяма степен подходът към самата битка, както и придружаващите те играчи са от първостепенно значение. Имайки предвид, че различните раси притежават различни умения колкото по-разнородна е тайфата толкоз по-добре, като задължително трябва да включва и поддържащи герои. Но за това ще споменем по-натам, подходът към битката,

Автор: Константин Делчев, понеделник, 31 декември 2007.
Публикувано в Статии :: Игри

Няколко години подред приходите от настолни ролеви игри кога с по-малко, кога с повече намаляват. Човек да рече, че на младежта й е омръзнало да се прави на магоьснички и паладини и е решила да се захване с по-земни занимания. Да, ама не - населението на Азерот още преди година и нещо надмина това на България, а тази година удари 9-ти милион. При това целокупното население плаща ежемесечни такси на Близард и при това World of Warcraft дори не е единственото MMOG с много солиден набор от потребители. Имаме и Lineage, и EVE Online, и Guild Wars и не на последно място хибридното създание Second Life... Всички те, заедно с дузините си не толкова населени конкуренти, се радват на небивал разцвет, при все че по правило са доста по-скъпо удоволствие от доброто старо приключенстване на кухненската

Автор: Димитър Грозданов, събота, 01 декември 2007.
Публикувано в Статии :: Игри

“Аз играя WoW.” Произнасянето на това сравнително кратко съобщително изречение пред хора, незапознати с въпросната трибуквена абревиатура, не би предизвикало особена емоция. Слабо запознатите пък биха проявили вял интерес („О, така ли, чух, че е голяма зарибявка?”, „С какъв герой?”) или пък биха ви срязали директно, знаейки за възможните дълбочини на подобна тема („И ти ли бе, ламуго?”, „Уф, ае аман от глупости, get a life.”). Ако сте имали неблагоразумието (или щастието - зависи колко дълбоко сте затънали, повтарям, затънали) да изречете горепосочената мантра пред друг играч - не дай, Боже, играчи - то най-вероятно следващите ви няколко часа са „загубени за каузата” (започва се от „Така ли, в кой сървър, кой левъл?” и се стига до „Абе за пала


Страница: « : ‹ : [1] : › : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.