Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Игри

Автор: Никола Райков, сряда, 01 април 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Преди една седмица изиграх първия си Scrabble. Бяхме на гости в приятели и те предложиха да направим една игра. За незапознатите, това е онази игра с буквички, с които се образуват думи – със сигурност сте я виждали в някой американски филм. Приятна и забавна в общи линии. Реших, че не е зле и ние с жената да си имаме един такъв вкъщи, за когато идват гости или пък се чудим какво да правим някоя вечер. Цената в магазина се оказа около 60 лева! И така достигнах до решението, че и сами можем да си го направим – що пък не. 1. Не исках да плащам 60 лв. за нещо, което им е струвало 3-4 лв. да го произведат. 2. Исках да докажа, че ръчно направен Scrabble може да изглежда много по-готино от купешкия (което съпругата отказваше да повярва). 3. Исках да тествам уменията си в „майсторенето”

Автор: Димитър Грозданов, сряда, 25 март 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

В България марката LEGO така и не стана особено популярна, вероятно поради факта, че средно голям конструктор от този тип струва приблизително две минимални заплати. Аз поне се радвах на съветското Атко, от което с баща ми някога сглабяхме Ентърпрайз, кораба от Star Trek. Последните две десетилетия LEGO пое нова маркетингова линия – все по рядко се срещат класическите комплекти, съдържащи множество части, които оставят на въображението да реди форми и да строи кули. Вече се залага на превръщането на популярни франчайзи в конструктори – Star Wars, Bionicle, Batman и прочие. Това, поне за мен, отнема огромна част от идеята на играчката, но вероятно предлага значително по-голямо финансово обезпечение. Друга причина за намаляващата популярност на този вид играчки, разбира се е компютърът.

Автор: Ива Коевска, петък, 13 март 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

На всеки му се е случвало да седи в офиса, работата да се е изнизала по терлици, а часовникът да отмерва времето отчайващо бавно. Другият вариант е да си седите у дома и просто да мързелувате – без цел и посока. Точно в тези мигове, когато не ви се чете, не ви се гледа телевизия, не ви се излиза навън и единствено кафето или чаят успяват да ви измъкнат от зимата на собственото ви недоволство, не е лошо да забравите проблемите с нещо леко и приятно за разцъкване. Ето още една порция от него. Super Text Twist В случай че поназнайвате английски, имате бързи пръсти и желание да упражнявате десетопръстната система, тази игра е тъкмо за вас. Интерфейсът е елементарен, играта – също. Целта е да натрупате максимален брой точки, като от разбъркани букви създавате или по-скоро познавате

Автор: Константин Делчев, понеделник, 23 февруари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Онлайн играта на НАСА. Добре де, на практика, след като Американската армия си има игра (кръстена с типичната за военните оригиналност „America’s Army”), защо и НАСА да си няма? А и честно казано този проект притежава по-голям потенциал да се окаже смислен. Astronaut: Moon, Mars and Beyond беше обявен съвсем концептуално още преди година, но едва наскоро стана ясно, че пусковата дата се очаква нейде из 2010 година. Както и че разработчиците са Epic Games, които ще използват Unreal Engine 3 (в основата и на “America’s Army”). Предполага се, че целта на играта е симулиране на максимално точно преживяване. За целта една огромна част от вътреигровото съдържание като концепция ще се предоставя от НАСА и ще е базирано на настоящите и очакваните през идните 20 години разработки. С други думи

Автор: Ангел Марчевски, неделя, 15 февруари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

При подобно заглавие, няма как да не ме залее вълна от носталгия - мързеливи летни следобеди в кварталното компютърно клубче, хлапетата цъкат FIFA, а по-сериозните геймъри се забавляват с някое "тауър дефенсче", например защото в този момент сървъра на Lineage е паднал. Въпросните Tower Defense (тук-там TD, за по-кратко) най-често представляват скриптирани карти от някоя популярна стратегийка - от типа на Warcraft 3 или Starcraft - където целта е да се опази главния щаб, приемащ на свой ред множество лица, от пълчищата гадини, чрез изграждане на всевъзможни лабиринти от всякакъв тип защитни съоръжения, които се обобщават като кулички (towers). Гадинките от своя страна не атакуват въпросните кули, а търчат към щаба ви по изградените от вас завъртулки, без значение колко дълъг, крив и

Автор: Ангел Марчевски, четвъртък, 29 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Нейде из третото хилядолетие, човечеството усилено търси нов дом сред звездите. Изборът му обаче е далеч от идеала за гостоприемен свят - температурите са десетки градуси под нулата, а снежната покривка е метри висока. Не, че тези обстоятелства биха възпрели истински целеустремения колонизатор, и процесът на тераформиране на планетата е стартиран. Всичко върви по план, докато един прекрасен снежен ден, студът и снегът остават на заден план в списъка от приоритети - колонистите биват нападнати от т.нар. “акрид”, местната доминантна форма на живот, включваща широк набор буболечкоподобни същества от всякакъв калибър и формат. Оръжията на човешкия род в този момент се оказват крайно неефективни срещу бруталните аборигени, и хората се виждат принудени да отстъпят безславно към родната Земя.

Автор: Димитър Грозданов, неделя, 18 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Както предполагам си спомняте от предходната статия, завършихме с факта, че ЕА оставиха NFS изцяло в ръцете на новозакупеното студио EA Black Box. Филмът „Бързи и яростни” вече е набрал солидна фен-база и се превръща в основно вдъхновение за новите разработчици. В рамките на 14 месеца те си поставят за цел цялостно да изменят поредицата и да я вкарат в нова насока на развитие. Така се появява Need for Speed: Underground – седмата част на серията. Тя излиза през 2003 година за PC, Playstation 2, Xbox и Gameboy Advance. Играта е неузнаваема спрямо предходните части – край на извънградските трасета, скъпите автомобили и изчистения безсюжетен рейсинг. Фокусът пада върху нелегалните улични състезания, познати от горепосочения филм. Всички трасета в играта са част от

Автор: Димитър Грозданов, четвъртък, 15 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Need for Speed е вероятно най-именитата и многобройна поредица, свързана с автомобилните спортове. Играта има 16 издания от появата си преди петнайсет години, продала е над 100 милиона копия и е завоювала солидно място в сърцата на геймърите, харесващи високоадреналиновите преживявания. Накратко – превърнала се е в легенда. А всяка легенда си има история. Първият NFS излиза през вече далечната 1994 за конзолата 3DO. Платформата не е особено успешна и скоро приключва съществуването си. Затова и през 95 играта е портната за DOS (тогава Windows тепърва е поемал по дългия път към кралския трон на операционните системи), а през '96 – за Playstation и Sega Saturn. Играта е създадена от новозакупената от ЕА фирма Distinctive Software, прекръстена в последствие на EA Canada. Те имат солиден

Автор: Ива Коевска, сряда, 14 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Понякога, докато циклиш един бог знае на каква тематика, няма нищо по-разпускащо от някоя безсмислена игричка. Обикновено се играе с цъкане с мишката или в най-лошия случай – с още един-два бутона на клавиатурата. При всички положения зарибяването до първото превъртане е гарантирано. GameHouse и PopCap Games са двете студиа, които бълват подобни заглавия, при това с доста сериозен успех. Chuzzle Deluxe Чифт очи – останалото козина. Или с други думи Chuzzle Deluxe ви пренася в свят от пухкави топки, които трябва да бъдат подреждани в групи по 3 (хоризонтал, вертикал, Г-образна форма). Случи ли се това магично събитие, чъзлите експлодират и ви оставят да се чудите какво точно се е случило. Целта е да съберете достатъчно очички от косматковците, за да напълните стъкленицата, да

Автор: Константин Делчев, неделя, 11 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

За разлика от ‘зомбиращите’ ММО-та, различните браузър-базирани игри имат един по-различен имидж като забавление за чиновници, студенти и други типове с целодневно висене на компютър. Те не изискват гигабайтови клиенти, доста често са походови, така че не отнемат и много време и като цяло са по-лесни за създаване, поради което повече независими разработчици могат да си позволят да направят такава. А то пък води до много голямо разнообразие на теми и идеи. Една от по-оригиналните такива е тази да се създаде симулация на политиката и неин автор са група програмисти от различни националности, с водещо румънско участие. Най-голямия плюс на играта е, че всъщност човек сам си определя целите в нея – да се превърне в президент на държавата си, да стане водещ наемник (танк), за чиито услуги


Страница: « : : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 : : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.