Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Игри

Автор: Димитър Грозданов, събота, 01 август 2009.
Публикувано в Статии :: Игри, Филми и анимация

Всички геймъри знаят, че с появата на касов кинохит, неминуемо следва негова адаптация за почти всяка възможна платформа за видео и компютърни игри, която с малки изключения е изключително боклучава. Тази традиция е на повече от две десетилетия, като с нея е свързано и заглавието, което според много хора е една от най-кошмарните и неуспешни абоминации на всички времена – E.T. („Извънземното” на Спилбърг) от 1982 за Атари 2600 – играта превърнала се в еталон и мерило за това как не трябва да се прави развлекателен софтуер. В наши дни обаче местата сякаш се разменят. С небивалия успех на гейминдустрията, чийто растеж отдавна надминава този на филмовия и музикален бизнес, все повече кинорежисьори обръщат глава към популярни заглавия от света на видеоигрите. Това течение също не е съвсем

Автор: Димитър Грозданов, вторник, 28 юли 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Спомняте ли си първият път, когато прочетохте любимата книга от детството си? Защото идентично е усещането от изиграването на Chrono Triger – една от безсмъртните ролеви класики на Super Nintendo генерацията, пренесена по-късно на първия Playstation, а преди няколко месеца – и на Nintendo DS. Може би играта не е толкова позната на българската публика, тъй като никога не е била издавана за компютър, но качествата й със сигурност я нареждат сред всепризнатите легенди от света на видеозабавленията. Square Enix отдавна са си извоювали място в сърцата на JRPG феновете – Final Fantasy поредицата и особено нейната седма част, e може би най-популярният представител на жанра, с огромна маса фенове от двете страни на Тихия океан. Звездата на славата им обаче заблестя с пълна сила с други две игри

Автор: Ангел Марчевски, вторник, 07 юли 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Помните ли филма “28 Days Later”, с продължението му “28 Weeks Later”? Става дума за невероятно клиширана история – човечеството е поразено от смъртоносен вирус от типа на бяса, който превръща жертвите си в агресивни, кръвожадни и безмозъчни зомбита. Истината е, че ако на мен някой ми разправяше разгорещено подобна история, най-много бих му се изсмял. Е, лентата не струваше, но пък явно е вдъхновила точните хора, за да сътворят една наистина незабравима игра, използвайки енджина на Half-Life 2. Това което я играта от други пуцалки е фактът, че е една - подчертавам - кооперативна игра. Не, няма нищо общо с Кооперативния пазар в Люлин, просто геймплеят изисква съдействие между играчите, както и добра координация на отбора. Това не е Counter-Strike, не е Unreal Tournament, нито е Doom, тук

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 06 юли 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Преди да се запознаем със самата игра Overlord, трябва все пак да си изясним образа на стереотипния злодей. Злодеите са типажи лишени от морал, с изкривено към липсващо чувство за хумор и гръмогласен смях, най-често свързан с нещо не забавно, и по правило обитаващи тайна бърлога със зловещ вид. Най-важното обаче е, че злодеите винаги биват побеждавани от силите на доброто. Е, не и този път. В Overlord влизате в ролята на новия... оувърлорд (повелител, господар, почти винаги се асоциира с тиранин, зъл владетел). Наследството ви се заключава в ръждива стоманена броня, порутена кула и т.нар. “подчинени”. Последните - гоблинообразни пакостници - дребни и пъргави същества с лоша хигиена, който правят абсолютно всичко за своя повелител. Гадинките дори нямат нищо против да ги ритате и

Автор: Димитър Грозданов, сряда, 03 юни 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Тазгодишното Electronic Entertainment Expo се върна към познатия ни формат на огромно изложение, каквото беше само преди няколко години. Настоящото издание обещава да е изпълнено с големи събития за гейминга, а трите конзолни гиганта се зарекоха, че ще падат бомби. Отмина пресконференцията на Microsoft. Макар от Редмънд да не бяха потвърдили нищо официално, доста информация под формата на слухове изтече с повод и без повод, и голяма част от нея се оказа вярна. Нека видим и какво показаха Майкрософт. Мултиплатформени заглавия Още в началото на конференцията Пол Макартни и Йоко Оно представиха чисто новият Rock Band: The Beatles. Малко помпозно, но пък с класа. После се появи и Тони Хоук, за да покаже новата игра в скейт поредицата, както и уникалния контролер, разработен специално

Автор: Димитър Грозданов, събота, 23 май 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Предишния път завършихме първия етап на поредицата игри на ЕА Sports, посветени на цар Футбол. И с наближаването на може би най-очаквания финал на Шампионската лига от дълго време насам, може би е време отново да се върнем назад в историята на най-популярната футболна поредица в компютърния свят. FIFA 96 FIFA 96 беше играта, която вкара поредицата в една много по-професионална ниша и загатна бъдещето – превръщането и в пълнокръвен симулатор. Геймплеят остана на едно сравнително аркадно ниво, но два елемента бяха решително променени. Първо ЕА се сдобиха с лиценза на Федерацията на асоциациите на професионалните футболисти (FIFPro), което им даде право да назовават футболистите (или поне повечето от тях) с истинските им имена. Второ, излизането на по-мощен хардуер в лицето на Sega

Автор: Димитър Грозданов, сряда, 20 май 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Plants vs. Zombies e едно от най-свежите неща, които съм играл от излизането на World of Goo насам. PopCap Games са подходили към една класическа формула, с много въображение, оригиналност и стил, поръсили са обилно с подправки, добавили са множество странични залъгалки, за да ни сервират едно заглавие, колкото семпло в контрола и начина си на игра, толкова разнообразно и интересно от към съдържание и предизвикателство. Малко предистория на епичния конфликт между цветята и немъртвите. В един слънчев ден зомбитата се събират и решават да нападнат къщата ви с цел, ако нямате нищо против, да изядат мозъка ви. Вие обаче, по обясними причини, имате нещо против, за това избирате ливадата пред дома си като основна точка за защита на аргументите си. Арсеналът ви се състои от близо петдесет

Автор: Ангел Марчевски, петък, 08 май 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

В този DLC* пакет, героят ви посещава рейдърския град “The Pitt” (Дупката) - това, което е останало от някогашния град и име на Питсбърг, Пенсилвания. В граничните райони на Вашингтон ще се срещнете с Уорнър - доста колоритен персонаж, който ще ви разкрие злочестата си съдба. Уорнър е избягал роб от “Дупката”, той ще ви натовари с нелеката задача да освободите събратята му, локализирани в Питсбърг. В пост-апокалиптичния Вашингтон, робите и робовладелците не са особена рядкост, но черешката на сладоледа е фактът, че според Уорнър робовладелците-рейдъри притежават лек срещу мутациите и извращенията, предизвиквани от Великата Пустош. Посещавайки “Дупката”, дегизиран като роб, ще се натъкнете на една мрачна, груба и опасна индустриална пост-апокалиптична зона. Ако сте фен на поредицата

Автор: Димитър Грозданов, петък, 01 май 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

В много отношения обещанията на Microsoft, Sony и Nintendo за видеозабавленията от ново поколение се оказаха вятър и мъгла. Wii, PlayStation 3 и Xbox 360 не са това, което можеха да бъдат. Надолу ще разгледаме всяка от тях поотделно, а след това и проблемите на генерацията като цяло. Xbox 360 Основният въпрос, който бих поставил пред чичко Бил и копмания, ако имах тази възможност, щеше да бъде „Защо конзолата ви продължава да гърми?”. Xbox 360 смени вече три различни дъна и макар всички да таяха огромни надежди за последното – „Jasper” – вече са известни няколко случая на Червения пръстен на Смъртта дори при тях. Хубаво е, че от Майкрософт се усетиха накъде отиват нещата, свалиха цената и сложиха три години гаранция, но това не променя факта, че проблемът присъства и дразни.

Автор: Димитър Грозданов, четвъртък, 09 април 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Преди от EA окончателно да омаскарят всичко хубаво в игрите, които правеха, много техни заглавия се бяха превърнали в навик и любима, почти никотинова страст за много геймъри по света и у нас. FIFA бе сред тях достатъчно дълго време – феновете знаят защо. Сещат се за ниско моралните нощни мрежи на 99 или 2002, придружени от бира, цигари и викове, сякаш фигурите на екрана бяха истински играчи, борещи се за баш купата. Строшени клавиатури, метнати по стената джойстици – „фифата” винаги можеше да разпали искрата у противниците, да направи всеки дуел интересен и уникален. С развитието на видео игрите, обаче, за добро или лошо се наблегна на реализма, за сметка на аркадността. Pro Evolution Soccer поредицата измести FIFA и се доказа като по-добрият симулатор. Поне досега, защото новичката


Страница: « : : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 : : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.