Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Игри

Автор: Ангел Марчевски, сряда, 20 януари 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Всъщност, ако трябва да сме акуратни, трябва да наречем този клас „Екшън игри с RPG елементи на космическа тематика”. Очевидно това не е официална категория сред електронните развлечения, но пък не пречи неофициално да ги поставим под един знаменател. Ако тръгнем да разследваме произхода им, най-вероятно ще достигнем до някое старо заглавие от деветдесетте, но вместо това нека се спрем на качествата, сходни за въпросните игри. За начало, тези пуцалки се характеризират с малък размер - около 1GB, и ниска цена, от порядъка на 20-30 лева. Света в тях наблюдавате от трето лице, а камерата е фиксирана или частично фиксирана - сиреч няма да можете да зяпате в небето, което би натоварило прекалено пакета текстури. В днешно време обаче геймърите не се задоволяват просто да стрелят по разни

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 18 януари 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Какво е Disciples? Митове и легенди През далечната 1999 г., Strategy First поставят началото на епичната сага с първата част от поредицата озаглавена Disciples: Sacred Lands. Става дума за походова стратегия със силни РПГ елементи. Е, първата част не жъне кой знае какъв успех, пък и гейм индустрията не е особено развита. И ето през 2002 г. дойде голямата мечка - Disciples II. Играта бе толкова успешна, че набързо й изковаха цели шест експанжъна и пуснаха на пазара няколко „Голд” пакета. Сагата ни разказва за кралството Невандаар и битките за домниация на обитаващите го раси. „В началото нямаше нищо. Всевишния имаше много ангели служители, един от които - фаворитът му Бетрезен, на когото даде силата да създава живот. Бетерзен, с цел да впечатли Всевишния, създаде Невандаар по свой

Автор: Ангел Марчевски, вторник, 29 декември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Не знам за вас, но на мен от месеци ми се разцъкваше някакво свястно RPG. Пробвах Ego Draconis, но си останах разочарован. После пък научих, че всъщност Ego Draconis била създадена като евтино копие на сагата наречена, Dragon Age Origins. Е, може да се спори по въпроса, но истина или не, Dragon Age - както се оказа - си заслужава. В днешно време ветеран-геймърите са видели почти всичко и трудно биха се впечатлили, но въпреки това произведението на BioWare ще се запомни като едно от добрите RPG-та. Всъщност, самият сюжет има сравнително малко допирни точки с тематиката на драконите. Основния ви враг в света на Dragon Age е превъплъщението на универсалното зло – The Darkspawn – орда жестоки, брутални и безмилостни изроди, управлявани от „Архдемонът”. Въпросният „демон” всъщност е един от

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 14 декември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Зверове, принцеси, дракони и замъци... Имало някога една игра, наречена King’s Bounty. Били древни времена – потребителите на царството ползвали DOS, а компютърните игри тепърва набирали популярност. King’s Bounty излиза през 1990 г. като първата фентъзи походова рпг-тактическа игра за компютър. Заглавието е толкова успешно, че през 1991 излиза и бордова игра със същото име. Много хора твърдят, че наследник на въпросната игра е всеизвестният Heroes of Might and Magic, който и до днес продължава да бъде едно от най-популярните и играни виртуални забавления, с всичките си над десет продължения. Но ето, че идва 2008 г. и руснаците от 1С Company, решават да продължат легендата - буквално - чрез "King's Bounty: The Legend". Продуктът отново е сравнително успешен, затова през 2009 бива

Автор: Михаил Йорданов, вторник, 08 декември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

За съжаление тази хубава игра ще остане в сянката на Dragon Age: Origins, до немалка степен заради масираната рекламна кампания на ЕА, убедила мало и голямо, че BioWare са сътворили велико и незаменимо ролево приключение. Divinity 2: Ego Draconis е дело на слабо известна белгийска компания, която естествено не може да си позволи огромните средства за реклама хвърляни от гиганта на игровата индустрия. Но ако човек поиграе и двете игри и прецени със своя си ум, а не се води от хвалебствията в ревютата на игровите издания и сайтове, ще се убеди, че Divinity 2 в много отношения превъзхожда съперника си. На пръв поглед това e RPG от тип Gothic-Oblivion, но колкото повече играеш, толкова повече откриваш особености, които го отличават от тях. Сюжетът не кой знае колко оригинален - една

Автор: Ангел Марчевски, неделя, 06 декември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Преди няколко месеца NC Soft окончателно заявиха края на хрониките на едно от най-великите MMORPG правени някога – Lineage 2, за да могат да съсредоточат усилия върху новия си проект – AION Online. Истината е, че след 9 експанжъна Лайнейджът беше поизцеден откъм нови идеи, напомняйки за някой от онези сериали с по двайсет и кусур сезона. И все пак, девелоперите се постараха Gracia Final, последната хроника, да бъде достатъчно добра, та да занимава геймърите, докато приключат с разработката на Аион. Другото, което излезе на пазара, обаче, се оказа голям шок за милионите фенове на Lineage – AION напомня болезнено много прословутия World of Warcraft. А както някои от вас знаят, L2 и WoW дълги години си оспорваха първото място сред онлайн-забавленията. И буквално може да се каже, че NC

Автор: Ангел Марчевски, четвъртък, 12 ноември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Какво е Left 4 Dead II? Много просто – следващата част на Left 4 Dead, която сама по себе си е тактическа FPS-ка на пост-апокалиптична зомби тематика. Както вече споменах в първата статия за L4D, това не е каква и да е пуцалка. Забравете игри като Serious Sam и подобните грандоманщини, в който ви налитат масите разнообразни, но малоумни гадини, а вие ги смилате със зенитката, да кажем. Самият геймплей е следният – 4 сървайвъра се борят за оцеляване в унищожения град, проправяйки си път между многобройните, изненадващо пъргави Infected - поразени от вируса членове на някогашното общество, понастоящем агресивни представители на ъндед-културата. Всъщност ще съм изненадан, ако дотук играта е успяла да грабне някого. Големият и успех се крие в невероятно зарибяващия

Автор: Ангел Марчевски, четвъртък, 29 октомври 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Помните ли социализма? Големите вождове? Огромните фабрики, институти, цехове? Влаковите релси и гари? А хорицата караха ладички, москвичи и запорожци, градяха се панелки, строя ха се градове, индустриализираха се селища. Чувате ли звука на прогреса? Всеки соц-ентусиаст, чиято душа се изпълва при тези спомени ще остане повече от доволен от поредицата STALKER. Сталкер е руска FPS-ка, вдъхновена от филма STALKER, който от своя страна е телевизионна адаптация на книгата на Аркадий и Борис Стругацки „Пикник край пътя”. И в трите произведения става дума за въпросната „Зона”, която за пояснение мога да асоциирам с Бермудския Триъгълник – опасен район с необясними явления и аномалии. Зонатa е не просто някаква тъмна гора – тя е живот, призвание, религия, Зоната има душа и съзнание, а в нейния

Автор: Мона Николова, сряда, 28 октомври 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Ако попитате един истински футболен запалянко какво означава за него футбола, той няма да каже „Вкарваш топката във вратата и печелиш”. Той ще говори с въодушевление за един собствен свят, който те поглъща. Той говори за личности сред футболисти и треньори, за стадиона като за негов собствен дом, за фен-клубове, които с бурни аплодисменти водят своя отбор към победата, за незабравими футболни срещи и легендарни попадения. Ако попитате един немски футболен запалянко кой е вкарал най-важния от всички голове, отново и отново ще се чува едно и също име - Герд Мюлер на финала на Световното през 1974 г. Въпреки, че легендарният нападател естествено е най-известен с головете си, той познава футбола в различните му аспекти, и до днес все още е активен като треньор на младежите на Байерн

Автор: Димитър Грозданов, сряда, 23 септември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри, Литература

Да предположим, че играете WoW. Да предположим, че сте предложили услугите си на Алианса. Да предположим и че сте човек. И да не сте, представете си го. Като такъв, вие сте благословен гражданин на Стормуинд. Което, да си го признаем честно, не беше особена далавера. Орките си имаха Трал – могъщ шаман и воин, лидер на народа им. Немъртвите пък бяха под върховенството на третата от сестрите Уиндрънър – Силванас. Над нощните елфи властваше жрицата на луната – Тиранде, джуджетата подвиваха колене пред крал Магни Бронзобрад. На трона на хората за сметка на това седеше level 5 хлапе, което, да си го признаем не вдъхваше особено доверие. Лорд Фордрагон разбира се беше неотлъчно до рамото му, но това не променяше факта, че владетелят на Азерот ходи прав под масата. Та, както и да е, качихме


Страница: « : : 1 [2] 3 4 5 6 : : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.