Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Компютърни игри

Автор: Димитър Стефанов - Cliff, неделя, 13 ноември 2011.
Публикувано в Статии :: Игри

Mount and Blade е сравнително неизвестна игра на фирмата Tale Worlds. На пръв поглед - стандартно RPG, в което развиваш своя герой, събираш армия, изпълняваш различни куестове и постепенно израстваш в йерархията до командир на цялата войска, ако си решил да си верен васал на краля/императора/султана, или пък основаваш своя собствена империя, ако предпочиташ да си самостоятелен. Наглед нищо необичайно, графиката не е кой знае какво, музичката е симпатична, но нищо впечатляващо, задачките са краен брой, и в един момент си минал всичките разновидности. Дори битките не са нещо невиждано. Управлението на героя се овладява доста бързо, оръжията са типичните средновековни оръжия – мечове, брадви, лъкове и арбалети, тояги, боздугани, щитове... За придвижване пък вариантите са два – пеш и с

Автор: Ангел Марчевски, събота, 17 април 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

В последно време гейм-индустрията изкара няколко хитови заглавия, и изглежда, за да не останат по-назад, EA Games на свой ред се включиха в надпреварата, издавайки поредното продължение на легендарната поредица RTS-ки "Command & Conquer" – Tiberian Twilight. Всъщност, те колко части станаха вече? Едва ли мога да ги преброя на пръстите и на двете си ръце, а въпросната поредица дори включва в себе си цели три отделни проекта - Red Alert, Generals и Tiberian. Едно време поне EA си съдействаха с Westwood Studios, име пределно добре познато с качествените си, класически стратегии. Днес обаче, с всяка поредна част от кое да е от трите заглавия, игриците стават все по-глупави. И може би най-яркото доказателство за това явление е именно последното им чадо в групата Tiberian. Ако се върнем

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 05 април 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Още при вида на обложката ми стана ясно, че тази игра ще бъде разцъкана. Като всеки заклет фен на постапокалиптичния жанр нямаше как да не се развълнувам при картината с противогаза, а в добавка и с червената петолъчка "Метро 2033" придоби още по-обещаващи краски. Предполагам всички сме чували легендите за огромните плъхове в московското метро? Явно целият мит е тръгнал от едноименната новела на Дмитрий Глуховски, която всъщност е послужила като вдъхновение за създаването на "Метро 2033". Двадесет и три години в бъдещето, цивилизацията е почти напълно заличена след смъртоносна ядрена война, и част от малобройните потомци на избитото човечеството се укриват от безмилостната ядрена зима именно в тунелите под някогашната руска столица. Животът в станцията не е лесен -

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 22 март 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Да видиш продължение на една от любимите си игри е като да намериш пет лева на улицата – въпреки че от практическа гледна точка събитието няма почти никакво значение, човек изпитва чиста радост и вълнение. Такъв бе случая с мен, щом разбрах за експанжъна на Dragon Age: Origins – Awakening. Истината е, че нямам търпение да ви съобщя и най-добрата новина - както в други заглавия на Bioware, ще можете да започнете новата сага с персонажа си от старата част. Но изненадите не се изчерпат с това. Приключението за вас ще започна по един или друг начин, в зависимост напредъка и делата ви в първия Dragon Age: Origins. И ето, че навлизаме в сюжета – няколко месеца след победата при обсадата на Денерим, Darkspawn ордата се завръща. Този път обаче има нещо по-особено около набезите им –

Автор: Ангел Марчевски, петък, 19 март 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Напълно нормално е за култовите заглавия да имат дълги и заплетени имена, описващи коя точно част на епичната поредица предстои да играем. В това отношение Warhammer е ненадмината – в серията игри се развиват няколко различни тематики, в различни жанрове и за различни платформи. След около десет години история, ето че достигнахме и до втория експанжън на втората част от поредицата 40000. Както повечето от вас вероятно знаят, във фокуса на тази серия са приключенията на космическата пехота (Space Marines). Всъщност, докато Dawn of War бе по-стратегичски ориентирано заглавие с РПГ елементи, Dawn of War II е много по-ролево ориентирана, с тактически, а не стратегически елементи. Каква е разликата, ще попита някой. А тя е проста, но ключова - в тактическите игри не се занимавате да

Автор: Ангел Марчевски, неделя, 14 март 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

От оскъдица на игри не можем да се оплачем, особено пък онези, в които целта е избиване на нещо. Може би пък хората сме доста деструктивни по природа, поради което и подобни игри не само се харесват, но се и играят масово. А както знаем, търсенето определя предлагането, и ето че излезе новото „хитово” заглавие - “Battlefield: Bad Company 2”, чадо на майсторите в жанра EA Games. Да си призная, аз самият очаквах мултиплеър-ориентирана игра - както, всъщност, повечето от поредицата Battlefield - и сингъл кампанията ме изненада порядъчно. Но пък приятно. Олд скуул като мен обичат понякога да разцъкват самостоятелно, и е хубаво, че EA все пак са се присетили и за нас - колкото и новото хардкор геймърско поколение да се оплаква, че не му се отдава поредната възможност да се коли в мрежа.

Автор: Димитър Грозданов, петък, 12 март 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Когато създателят на една от най-добрите екшън игри на всички времена – Devil May Cry – обяви нов подобен проект, очакванията естествено бяха големи. И за радост на всички геймъри, ценители на стилните заглавия и красиво режисираните битки, те не просто бяха оправдани, но и надхвърлени. Хидеки Камия, също така пряко отговорен за бисери като Resident Evil 2, God Hand и Okami, е опитал нещо различно и с Bayonetta – оригинален протагонист, особена атмосфера, геймплей колкото познат, толкова и променен. Комбинацията от всичко това е простичко казано – шедьовър. Графика Феноменална. Художествената насока е просто титанична, анимациите са плавни и красиви, вниманието към детайла е огромно. Забележете например какво се случва с Байонета в микросекундата докато преминава в някоя от

Автор: Ангел Марчевски, петък, 05 март 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Тъй като от едно месец не се е появявало свястно ново заглавие, изглежда е точното време да ви препоръчам поредната „ретро” игрица. Това чадо на гейм индустрията, "Uprising", е създадено някъде през 90-те, по времето на стомегахерцовите процесори и първите 3D ускорители, като остава една от първите триизмерни игри. Иначе казано, един куриоз от зората на електронните забавления. Става дума за реално-времева стратегия от първо лице, което само по себе си е силно необичайна комбинация. Сърцето на вашата империя и превъплъщението ви в света на Uprising е прототипният „Wraith” (от англ., „призрак”) – мултифункционална бойна машина, създадена да предвожда войските на бунтовниците срещу силите на „злия” Империум. Ултимативната ви цел е да завземете всички 19 планети, преминавайки през

Автор: Ангел Марчевски, сряда, 20 януари 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Всъщност, ако трябва да сме акуратни, трябва да наречем този клас „Екшън игри с RPG елементи на космическа тематика”. Очевидно това не е официална категория сред електронните развлечения, но пък не пречи неофициално да ги поставим под един знаменател. Ако тръгнем да разследваме произхода им, най-вероятно ще достигнем до някое старо заглавие от деветдесетте, но вместо това нека се спрем на качествата, сходни за въпросните игри. За начало, тези пуцалки се характеризират с малък размер - около 1GB, и ниска цена, от порядъка на 20-30 лева. Света в тях наблюдавате от трето лице, а камерата е фиксирана или частично фиксирана - сиреч няма да можете да зяпате в небето, което би натоварило прекалено пакета текстури. В днешно време обаче геймърите не се задоволяват просто да стрелят по разни

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 18 януари 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Какво е Disciples? Митове и легенди През далечната 1999 г., Strategy First поставят началото на епичната сага с първата част от поредицата озаглавена Disciples: Sacred Lands. Става дума за походова стратегия със силни РПГ елементи. Е, първата част не жъне кой знае какъв успех, пък и гейм индустрията не е особено развита. И ето през 2002 г. дойде голямата мечка - Disciples II. Играта бе толкова успешна, че набързо й изковаха цели шест експанжъна и пуснаха на пазара няколко „Голд” пакета. Сагата ни разказва за кралството Невандаар и битките за домниация на обитаващите го раси. „В началото нямаше нищо. Всевишния имаше много ангели служители, един от които - фаворитът му Бетрезен, на когото даде силата да създава живот. Бетерзен, с цел да впечатли Всевишния, създаде Невандаар по свой


Страница: « : ‹ : [1] 2 3 4 5 : : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.