Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: RPG

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 22 март 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Да видиш продължение на една от любимите си игри е като да намериш пет лева на улицата – въпреки че от практическа гледна точка събитието няма почти никакво значение, човек изпитва чиста радост и вълнение. Такъв бе случая с мен, щом разбрах за експанжъна на Dragon Age: Origins – Awakening. Истината е, че нямам търпение да ви съобщя и най-добрата новина - както в други заглавия на Bioware, ще можете да започнете новата сага с персонажа си от старата част. Но изненадите не се изчерпат с това. Приключението за вас ще започна по един или друг начин, в зависимост напредъка и делата ви в първия Dragon Age: Origins. И ето, че навлизаме в сюжета – няколко месеца след победата при обсадата на Денерим, Darkspawn ордата се завръща. Този път обаче има нещо по-особено около набезите им –

Автор: Ангел Марчевски, петък, 19 март 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Напълно нормално е за култовите заглавия да имат дълги и заплетени имена, описващи коя точно част на епичната поредица предстои да играем. В това отношение Warhammer е ненадмината – в серията игри се развиват няколко различни тематики, в различни жанрове и за различни платформи. След около десет години история, ето че достигнахме и до втория експанжън на втората част от поредицата 40000. Както повечето от вас вероятно знаят, във фокуса на тази серия са приключенията на космическата пехота (Space Marines). Всъщност, докато Dawn of War бе по-стратегичски ориентирано заглавие с РПГ елементи, Dawn of War II е много по-ролево ориентирана, с тактически, а не стратегически елементи. Каква е разликата, ще попита някой. А тя е проста, но ключова - в тактическите игри не се занимавате да

Автор: Ангел Марчевски, сряда, 20 януари 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Всъщност, ако трябва да сме акуратни, трябва да наречем този клас „Екшън игри с RPG елементи на космическа тематика”. Очевидно това не е официална категория сред електронните развлечения, но пък не пречи неофициално да ги поставим под един знаменател. Ако тръгнем да разследваме произхода им, най-вероятно ще достигнем до някое старо заглавие от деветдесетте, но вместо това нека се спрем на качествата, сходни за въпросните игри. За начало, тези пуцалки се характеризират с малък размер - около 1GB, и ниска цена, от порядъка на 20-30 лева. Света в тях наблюдавате от трето лице, а камерата е фиксирана или частично фиксирана - сиреч няма да можете да зяпате в небето, което би натоварило прекалено пакета текстури. В днешно време обаче геймърите не се задоволяват просто да стрелят по разни

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 18 януари 2010.
Публикувано в Статии :: Игри

Какво е Disciples? Митове и легенди През далечната 1999 г., Strategy First поставят началото на епичната сага с първата част от поредицата озаглавена Disciples: Sacred Lands. Става дума за походова стратегия със силни РПГ елементи. Е, първата част не жъне кой знае какъв успех, пък и гейм индустрията не е особено развита. И ето през 2002 г. дойде голямата мечка - Disciples II. Играта бе толкова успешна, че набързо й изковаха цели шест експанжъна и пуснаха на пазара няколко „Голд” пакета. Сагата ни разказва за кралството Невандаар и битките за домниация на обитаващите го раси. „В началото нямаше нищо. Всевишния имаше много ангели служители, един от които - фаворитът му Бетрезен, на когото даде силата да създава живот. Бетерзен, с цел да впечатли Всевишния, създаде Невандаар по свой

Автор: Ангел Марчевски, вторник, 29 декември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Не знам за вас, но на мен от месеци ми се разцъкваше някакво свястно RPG. Пробвах Ego Draconis, но си останах разочарован. После пък научих, че всъщност Ego Draconis била създадена като евтино копие на сагата наречена, Dragon Age Origins. Е, може да се спори по въпроса, но истина или не, Dragon Age - както се оказа - си заслужава. В днешно време ветеран-геймърите са видели почти всичко и трудно биха се впечатлили, но въпреки това произведението на BioWare ще се запомни като едно от добрите RPG-та. Всъщност, самият сюжет има сравнително малко допирни точки с тематиката на драконите. Основния ви враг в света на Dragon Age е превъплъщението на универсалното зло – The Darkspawn – орда жестоки, брутални и безмилостни изроди, управлявани от „Архдемонът”. Въпросният „демон” всъщност е един от

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 14 декември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Зверове, принцеси, дракони и замъци... Имало някога една игра, наречена King’s Bounty. Били древни времена – потребителите на царството ползвали DOS, а компютърните игри тепърва набирали популярност. King’s Bounty излиза през 1990 г. като първата фентъзи походова рпг-тактическа игра за компютър. Заглавието е толкова успешно, че през 1991 излиза и бордова игра със същото име. Много хора твърдят, че наследник на въпросната игра е всеизвестният Heroes of Might and Magic, който и до днес продължава да бъде едно от най-популярните и играни виртуални забавления, с всичките си над десет продължения. Но ето, че идва 2008 г. и руснаците от 1С Company, решават да продължат легендата - буквално - чрез "King's Bounty: The Legend". Продуктът отново е сравнително успешен, затова през 2009 бива

Автор: Михаил Йорданов, вторник, 08 декември 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

За съжаление тази хубава игра ще остане в сянката на Dragon Age: Origins, до немалка степен заради масираната рекламна кампания на ЕА, убедила мало и голямо, че BioWare са сътворили велико и незаменимо ролево приключение. Divinity 2: Ego Draconis е дело на слабо известна белгийска компания, която естествено не може да си позволи огромните средства за реклама хвърляни от гиганта на игровата индустрия. Но ако човек поиграе и двете игри и прецени със своя си ум, а не се води от хвалебствията в ревютата на игровите издания и сайтове, ще се убеди, че Divinity 2 в много отношения превъзхожда съперника си. На пръв поглед това e RPG от тип Gothic-Oblivion, но колкото повече играеш, толкова повече откриваш особености, които го отличават от тях. Сюжетът не кой знае колко оригинален - една

Автор: Димитър Грозданов, вторник, 28 юли 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Спомняте ли си първият път, когато прочетохте любимата книга от детството си? Защото идентично е усещането от изиграването на Chrono Triger – една от безсмъртните ролеви класики на Super Nintendo генерацията, пренесена по-късно на първия Playstation, а преди няколко месеца – и на Nintendo DS. Може би играта не е толкова позната на българската публика, тъй като никога не е била издавана за компютър, но качествата й със сигурност я нареждат сред всепризнатите легенди от света на видеозабавленията. Square Enix отдавна са си извоювали място в сърцата на JRPG феновете – Final Fantasy поредицата и особено нейната седма част, e може би най-популярният представител на жанра, с огромна маса фенове от двете страни на Тихия океан. Звездата на славата им обаче заблестя с пълна сила с други две игри

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 06 юли 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Преди да се запознаем със самата игра Overlord, трябва все пак да си изясним образа на стереотипния злодей. Злодеите са типажи лишени от морал, с изкривено към липсващо чувство за хумор и гръмогласен смях, най-често свързан с нещо не забавно, и по правило обитаващи тайна бърлога със зловещ вид. Най-важното обаче е, че злодеите винаги биват побеждавани от силите на доброто. Е, не и този път. В Overlord влизате в ролята на новия... оувърлорд (повелител, господар, почти винаги се асоциира с тиранин, зъл владетел). Наследството ви се заключава в ръждива стоманена броня, порутена кула и т.нар. “подчинени”. Последните - гоблинообразни пакостници - дребни и пъргави същества с лоша хигиена, който правят абсолютно всичко за своя повелител. Гадинките дори нямат нищо против да ги ритате и

Автор: Ангел Марчевски, петък, 08 май 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

В този DLC* пакет, героят ви посещава рейдърския град “The Pitt” (Дупката) - това, което е останало от някогашния град и име на Питсбърг, Пенсилвания. В граничните райони на Вашингтон ще се срещнете с Уорнър - доста колоритен персонаж, който ще ви разкрие злочестата си съдба. Уорнър е избягал роб от “Дупката”, той ще ви натовари с нелеката задача да освободите събратята му, локализирани в Питсбърг. В пост-апокалиптичния Вашингтон, робите и робовладелците не са особена рядкост, но черешката на сладоледа е фактът, че според Уорнър робовладелците-рейдъри притежават лек срещу мутациите и извращенията, предизвиквани от Великата Пустош. Посещавайки “Дупката”, дегизиран като роб, ще се натъкнете на една мрачна, груба и опасна индустриална пост-апокалиптична зона. Ако сте фен на поредицата


Страница: « : ‹ : [1] 2 : : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.