Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Симулатор

Автор: Ангел Марчевски, вторник, 15 ноември 2011.
Публикувано в Статии :: Игри

Втората световна война и до ден днешен остава една от най-романтичните епохи, особено в очите на нас, геймърите. Сред MMO-тата обаче, много трудно се намира свястно заглавие, базирано на тази епоха. И аз самият, вътрешно винаги съм мечтал за качествена и неангажираща игрица от WWII жанра. И какво е първото нещо, което излиза на ум, когато някой спомене „война”? Чест? Смелост? Саможертва? Родина? Велики генерали и епични битки? Огромни армии от дисциплинирани войници… А защо пък не - танкове! Танкове от всякакви калибри, цветове, видове и нации. И ето как един ден, браузвъйки из нета, попаднах на “World of Tanks” В тази игра ще преживеете легендите на Втората Световна Война. Въпросните танкове са 99% исторически акуратни, а повечето от битките заемат място на истински локации, където са

Автор: Мона Николова, сряда, 28 октомври 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Ако попитате един истински футболен запалянко какво означава за него футбола, той няма да каже „Вкарваш топката във вратата и печелиш”. Той ще говори с въодушевление за един собствен свят, който те поглъща. Той говори за личности сред футболисти и треньори, за стадиона като за негов собствен дом, за фен-клубове, които с бурни аплодисменти водят своя отбор към победата, за незабравими футболни срещи и легендарни попадения. Ако попитате един немски футболен запалянко кой е вкарал най-важния от всички голове, отново и отново ще се чува едно и също име - Герд Мюлер на финала на Световното през 1974 г. Въпреки, че легендарният нападател естествено е най-известен с головете си, той познава футбола в различните му аспекти, и до днес все още е активен като треньор на младежите на Байерн

Автор: Димитър Грозданов, събота, 23 май 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Предишния път завършихме първия етап на поредицата игри на ЕА Sports, посветени на цар Футбол. И с наближаването на може би най-очаквания финал на Шампионската лига от дълго време насам, може би е време отново да се върнем назад в историята на най-популярната футболна поредица в компютърния свят. FIFA 96 FIFA 96 беше играта, която вкара поредицата в една много по-професионална ниша и загатна бъдещето – превръщането и в пълнокръвен симулатор. Геймплеят остана на едно сравнително аркадно ниво, но два елемента бяха решително променени. Първо ЕА се сдобиха с лиценза на Федерацията на асоциациите на професионалните футболисти (FIFPro), което им даде право да назовават футболистите (или поне повечето от тях) с истинските им имена. Второ, излизането на по-мощен хардуер в лицето на Sega

Автор: Димитър Грозданов, четвъртък, 09 април 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Преди от EA окончателно да омаскарят всичко хубаво в игрите, които правеха, много техни заглавия се бяха превърнали в навик и любима, почти никотинова страст за много геймъри по света и у нас. FIFA бе сред тях достатъчно дълго време – феновете знаят защо. Сещат се за ниско моралните нощни мрежи на 99 или 2002, придружени от бира, цигари и викове, сякаш фигурите на екрана бяха истински играчи, борещи се за баш купата. Строшени клавиатури, метнати по стената джойстици – „фифата” винаги можеше да разпали искрата у противниците, да направи всеки дуел интересен и уникален. С развитието на видео игрите, обаче, за добро или лошо се наблегна на реализма, за сметка на аркадността. Pro Evolution Soccer поредицата измести FIFA и се доказа като по-добрият симулатор. Поне досега, защото новичката

Автор: Димитър Грозданов, неделя, 18 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Както предполагам си спомняте от предходната статия, завършихме с факта, че ЕА оставиха NFS изцяло в ръцете на новозакупеното студио EA Black Box. Филмът „Бързи и яростни” вече е набрал солидна фен-база и се превръща в основно вдъхновение за новите разработчици. В рамките на 14 месеца те си поставят за цел цялостно да изменят поредицата и да я вкарат в нова насока на развитие. Така се появява Need for Speed: Underground – седмата част на серията. Тя излиза през 2003 година за PC, Playstation 2, Xbox и Gameboy Advance. Играта е неузнаваема спрямо предходните части – край на извънградските трасета, скъпите автомобили и изчистения безсюжетен рейсинг. Фокусът пада върху нелегалните улични състезания, познати от горепосочения филм. Всички трасета в играта са част от

Автор: Димитър Грозданов, четвъртък, 15 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Need for Speed е вероятно най-именитата и многобройна поредица, свързана с автомобилните спортове. Играта има 16 издания от появата си преди петнайсет години, продала е над 100 милиона копия и е завоювала солидно място в сърцата на геймърите, харесващи високоадреналиновите преживявания. Накратко – превърнала се е в легенда. А всяка легенда си има история. Първият NFS излиза през вече далечната 1994 за конзолата 3DO. Платформата не е особено успешна и скоро приключва съществуването си. Затова и през 95 играта е портната за DOS (тогава Windows тепърва е поемал по дългия път към кралския трон на операционните системи), а през '96 – за Playstation и Sega Saturn. Играта е създадена от новозакупената от ЕА фирма Distinctive Software, прекръстена в последствие на EA Canada. Те имат солиден

Автор: Иван Ж. Атанасов, понеделник, 29 декември 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

От EA Sports за пореден път показаха, че живеят в друга реалност, където логото им прави една игра зверски добра и кара потребителите да щурмуват магазините. След излизането на конзолната версия на NHL 2009, очакванията за версията за персонален компютър бяха доста високи, имайки предвид количеството нови решения, които бяха заложили в нея. Но, нейсе. Новият хокеен симулатор не се докосва дори до сянката на конзолната си версия при това не само като геймплей, но и като визия. И ако трябва да направим сравнение бих казал, че по-скоро клони към иначе великолепната за времето си хокейна симулация на същия производител от... 1996-та. Като започнем от деветдесетарските менюта, минем през ъглите на камерата, при които трябва човек да избира между доста плоската визия и доста дезориентиращата

Автор: Иван Ж. Атанасов, петък, 05 декември 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

Веднъж влезе ли ти бензин в кръвта - отърване няма. Така се случи и с мен, когато за първи път баща ми, на един черен път между нивята в малкото старозагорско селце именувано Борово, ми даде да покарам семейния москвич. Е, интересът ми към четириколесните и двуколесни, задвижвани от двигатели с вътрешно горене модерни варианти на каруцата датираше доста от преди това, и може би затова още от края на осемдесетте бях запленен от игрите на тази тема. Като се започне от онези грозновати, но крайно привлекателни F1 и мотоциклетни симулатори, премине се през по-модерните, та чак до наши дни. Винаги ми е харесвало едно нещо в тях - максималният стремеж към реализъм. Докато MotoGP серията се разработваше от Climax Studio, това важеше с пълна сметка и за нея. За жалост, от тази година, заедно с

Автор: Иван Ж. Атанасов, неделя, 30 ноември 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

След няколко разочарования през годините EA решиха да добавят още едно, при това посягайки върху една от най-успешните си серии – Need for Speed. Новото отроче на BlackBox има шепа положителни черти и десетки проблеми – в техническо отношение, които все пак се преживяват, и като цялостен дизайн и експлоатация на основни концепции в гейм индустрията. И така от една легендарна компютърна игра NFS успя да достигне до точката, където, ако трябва да кажем добра дума, то бихме могли да се насочим единствено към звука. Защото само звуковите ефекти са безупречни. Още от самото начало човек започва да забелязва някои несъответствия между това, което бихме могли да очакваме от най-простичкото нещо на света – сенките, и това, което окото всъщност вижда. На места нелогични, на места дори в посока

Автор: Иван Ж. Атанасов, петък, 21 ноември 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

Излизането на нов мениджър изпод ръцете на доказалите се в жанра SI Games винаги е събитие. И без съмнение 2009-ката на гейм компанията е водеща новина за любителите на симулаторите тип футболен мениджър. Пресконференции, повече и по-добре структурирани новини, доста повече и по-изчистено влияние на медийния фактор върху футболистите и още десетки промени извеждат Football Manager 2009 една стъпка напред в еволюцията на отрочето на SI Games. Но за жалост стъпките са и назад, при това в доста дразнещото поле на тактиката, в което допреди това властваха именно FM серията. След тази интродукция може би трябва да кажем нещо повече. Ако сте свикнали да играете по-джиджана схема, с повече странни размествания по терена, доста смени на позициите и т.н., новото FM издание ще ви постави в шах.


Страница: « : ‹ : [1] 2 : : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.