Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Need For Speed – Eпоха на скоростта

Автор: Димитър Грозданов, неделя, 18 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Както предполагам си спомняте от предходната статия, завършихме с факта, че ЕА оставиха NFS изцяло в ръцете на новозакупеното студио EA Black Box. Филмът „Бързи и яростни” вече е набрал солидна фен-база и се превръща в основно вдъхновение за новите разработчици. В рамките на 14 месеца те си поставят за цел цялостно да изменят поредицата и да я вкарат в нова насока на развитие. Така се появява Need for Speed: Underground – седмата част на серията. Тя излиза през 2003 година за PC, Playstation 2, Xbox и Gameboy Advance. Играта е неузнаваема спрямо предходните части – край на извънградските трасета, скъпите автомобили и изчистения безсюжетен рейсинг. Фокусът пада върху нелегалните улични състезания, познати от горепосочения филм. Всички трасета в играта са част от

Автор: Димитър Грозданов, четвъртък, 15 януари 2009.
Публикувано в Статии :: Игри

Need for Speed е вероятно най-именитата и многобройна поредица, свързана с автомобилните спортове. Играта има 16 издания от появата си преди петнайсет години, продала е над 100 милиона копия и е завоювала солидно място в сърцата на геймърите, харесващи високоадреналиновите преживявания. Накратко – превърнала се е в легенда. А всяка легенда си има история. Първият NFS излиза през вече далечната 1994 за конзолата 3DO. Платформата не е особено успешна и скоро приключва съществуването си. Затова и през 95 играта е портната за DOS (тогава Windows тепърва е поемал по дългия път към кралския трон на операционните системи), а през '96 – за Playstation и Sega Saturn. Играта е създадена от новозакупената от ЕА фирма Distinctive Software, прекръстена в последствие на EA Canada. Те имат солиден

Автор: Иван Ж. Атанасов, неделя, 30 ноември 2008.
Публикувано в Статии :: Игри

След няколко разочарования през годините EA решиха да добавят още едно, при това посягайки върху една от най-успешните си серии – Need for Speed. Новото отроче на BlackBox има шепа положителни черти и десетки проблеми – в техническо отношение, които все пак се преживяват, и като цялостен дизайн и експлоатация на основни концепции в гейм индустрията. И така от една легендарна компютърна игра NFS успя да достигне до точката, където, ако трябва да кажем добра дума, то бихме могли да се насочим единствено към звука. Защото само звуковите ефекти са безупречни. Още от самото начало човек започва да забелязва някои несъответствия между това, което бихме могли да очакваме от най-простичкото нещо на света – сенките, и това, което окото всъщност вижда. На места нелогични, на места дори в посока


Страница: « : ‹ : [1] : › : »


Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.