Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Death Rally (статия) - Аркадни игри, Компютърни игри, Рали
Death Rally

Автор: Станимир Кръстев, неделя, 16 март 2008.

Публикувано в Статии :: Игри

Намали размера на шрифтаУвеличи размера на шрифта

Воня на бензин, мощни машини, високи скорости, остри завой, картечници, пари (жени) и кръв!

Ако ви се играе нещо бързо, което да включва горните блага, не ви трябват компютри от последния месец и гигабайтове игри, нужна е само Death Rally. Надали от разархивирането до първото състезание ще минат повече от 2 минути, тъй че нямате оправдание да не пробвате!

А какво е D-Rally? Досовско рали, притежаващо абсолютно всичко, ако не и повече, за да се наситите на жанра.

Изисквания - щом четете този текст, значи ги покривате. Графика - на батко 'убавиците са достатъчно детайлни и красиви, че да плачете за всяка дупчица по боята от картечницата на противника или за смачкания капак по повод невзет завой. Звук – е, хайде сега...

Та тъй, в евентуалното бъдеще, състезанията с автомобили стават все по-популярни и атрактивни. Почти нищо не е забранено, ако целта е победата. Картечниците са задължителни и за последната трошка, а да се снабдите с мини, ракетно гориво, шипове и услугите на едни "майстори" (които саботират противниковите коли) е елементарно. Всичко е в ръцете на пилота, а за да спечели той не трябва да се страхува от смъртта. Обикновено публиката не се закача само защото се оплита твърде гадно в колелата, а да подпалиш колата на противника е нормално.

Но в какво се състои играта? Основно от две неща - подготовка за и самите състезания. След като се снабдите с кола (или поне боклуджийска кофа с колела), изберете й цвят и ви останат пари, можете да я направите способна на нещо. Това става като и подобрявате двигателя, сменяте гумите и поставяте по-добра броня. Всяка кола има максимално количество на трите подобрения, така че често някоя бричка с достатъчно хвърлени в нея средства, засенчва следващата кола в списъка. След като разполагате с автомобил, вече можете да мислите как да спечелите състезанието. На черния пазар можете да вземете заем (ако не ви е жал за коленете, които ще ви счупят, щом не го върнете), да се снабдите с мини, със "забраненото" ракетно гориво, шипове на предната броня, както и да организирате саботаж на някой от бъдещите ви съперници. Преди самото състезание, при вас може да се домъкне един или повече сенчести типове с невинни предложения от рода на "Има една стока, която искам да прибереш от трасето. Преди да са се събрали зрителите на финала просто ми я дай и ще си получиш парите", или "Заложил съм голяма сума, че Тед няма да финишира. Може би ще ми помогнеш в замяна на 10%, а?"

След като сте напълно готови (или поне така си мислите), се записвате за състезанията. Те са в три категории по трудност. Разбира се, в третата всички са с последни или предпоследни марки коли, а в първата се навъртат и фермери с пикапи (което не им пречи да пуснат по един откос от завист по хубавата ви боя). Разнообразието на картите е доволно голямо, а често някой карти се пускат или с различен скин, или завъртяни на 180 градуса - така няма как да ви омръзне. Определено някои от тях са по-бързи, някои са по-подробни, някой са с повече завои, тунели, мостове и т.н. В зависимост от трудността на състезанието, нужните за победа обиколки са четири, пет или шест (има едно изключение с девет). Понякога се случва всичко да свърши и по-бързо... когато някой остане сам на асфалта.

За да е забавлението максимално, на трасето са разхвърляни бонуси и анти-бонуси. Къде допълнителни муниции, къде турбо (всяка кола започва с определено количество турбо в началото на състезанието; то се използва за допълнително ускорение, но се харчи бързо и възстановява бавно, а тези бонуси го пълнят изведнъж), "гаечен ключ" (който възстановява процент издръжливост на колата), бонус пари (които се начисляват, ако не финиширате последен или въобще не финиширате), както и "лоши маркери" (те карат екрана да "плава" и прави управлението на машината почти невъзможно). Ключовете и парите могат да бъдат и специални, по-големи, съответно по-примамливи (но и на по-лоши и неудобни места). Отделно от тези бонуси, които изчезват и се появяват по някое време, играчите, закупили мини, могат да ги пускат и да препречват удобен завой или да се отърват от някой досадник.

Всичко е направено с цел трасетата да бъдат колкото се може по-интересни, различни и забавни. Целта е постигната.

След всяко състезание листата на пилотите се променя като се разпределят спечелените точки (в съответствие с мястото, на което е финиширал пилота и трудността на трасето), печелят се пари и отбелязват рекорди. След това, ако е имало приета задача, влиза в сила ефекта и, ако е поставен нов рекорд за дадено трасе се получават още пари и - любимото ми - ако играчът е успял да извади от строя и унищожи всички други коли и пилоти от картата, получава огромен паричен бонус и поздравления! Със спечеленото се купуват нови машини, подобряват се старите, често се налага да се поправят („Sorry, this vehicle is gone for good... Just kidding. Medic. Fast! We've got a driver in shock”), купуват се специалитетите на черния пазар, надпреварата в общото класиране продължава.

И така до щастливия ден, в който излезете на първо място. Тогава всички състезания се заключват и вие не можете да участвате в тях. Остава само едно - последното и най-напрегнато. На уникална, никога преди това използвана писта, един срещу един, в девет дълги обиколки, трябва да победите никога преди това побеждавания Бос. Тук идва и малкото разочарование в играта - последният бос е доста лесен и макар да не може да бъде унищожен или да се саботира, лесно може да бъде победен с цяла обиколка преднина.

Интересно е и трябва да се отбележи, че докато играчът се развива и се радва на новите си джаджи, противниците в листата също се подобряват и не изостават лесно като коли и снаряжение. Всеки носи уникално име, а най-добрият от тях е познайте кой... Самият Duke Nukem, в блестящо червена кола.

Играта има няколко трудности, както и опция да се изключат оръжията (и черния пазар). Тя обаче е доста скучна и безинтересна- какъв ти "феърплей" в игра, наречена "Death Rally"?

Добър сайт за играта: http://www.serv.net/~owenmp/drally/index.html

--
За коментари: http://www.sivosten.com/forum/viewtopic.php?p=200811#200811






Допадна ли ви този материал? (1) (0) 4353 прочит(а)

 Добави коментар 
Ако сте регистрирани във форума можете да коментирате и тук

Име:
Текст:
Код:        

 Покажи/скрий коментарите (18) 



AdSense
Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Подобни статии

Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.